План заходів
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо складання прогнозу місцевого бюджету на 2022-2024 роки
Зміст заходів |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
1. |
Здійснення аналізу виконання місцевого бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах, виявлення тенденцій у виконанні дохідної та видаткової частин бюджету |
До 1 липня |
Фінансовий відділ |
2. |
Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів організаційно-методологічних засад складання прогнозу місцевого бюджету, визначених Мінфіном, та інструктивного листа щодо основних організаційних засад процесу підготовки пропозицій до прогнозу бюджету |
До 1 липня |
Фінансовий відділ |
3. |
Надання фінансовому відділу основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку території на середньостроковий період |
До 15 липня |
Виконавчий орган місцевої ради |
4. |
Надання місцевому фінансовому відділу інформації щодо чисельності населення |
До 15 липня |
Територіальний орган статистики |
5. |
Підготовка та подання фінансовому відділу разом з поясненнями (зокрема в частині фіскальних ризиків у майбутніх періодах) прогнозних обсягів доходів бюджету на середньостроковий період відповідно до типової форми прогнозу місцевого бюджету Щодо платежів, контроль за якими закріплено за органами ДФС Щодо прогнозних обсягів надходжень , контроль за якими закріплено за відповідним ОМС |
До 15 липня |
Територіальний підрозділ ДФС
виконавчий орган місцевої ради |
6. |
Прогнозування обсягів доходів місцевого бюджету, визначення обсягів фінансування місцевого бюджету, повернення кредитів до місцевого бюджету та орієнтовних граничних показників видатків місцевого бюджету та надання кредитів з місцевого бюджету на середньостроковий період на підставі прогнозу економічного і соціального розвитку України та території, аналізу виконання місцевого бюджету в попередніх та поточному бюджетних періодах |
До 15 липня |
Фінансовий відділ |
7. |
Підготовка та внесення змін до показників прогнозу місцевого бюджету на 2022-24 роки на підставі інформації, визначеної відповідно до пункту 6 |
До 20 липня |
Фінансовий відділ |
8. |
Розроблення та доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкцій з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету та орієнтовних граничних показників видатків та надання кредитів з місцевого бюджету на середньостроковий період |
До 20 липня |
Фінансовий відділ |
9. |
Надання фінансовому відділу пропозицій до прогнозу місцевого бюджету |
До 1 серпня |
Головні розпорядники бюджетних коштів |
10. |
Здійснення аналізу поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу місцевого бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків місцевого бюджету та надання кредитів з місцевого бюджету і вимогам доведених інструкцій |
До 5 серпня |
Фінансовий відділ |
11. |
Проведення погоджувальних нарад з головними розпорядниками бюджетних коштів щодо узгодження показників прогнозу місцевого бюджету |
До 10 серпня |
Фінансовий відділ, головні розпорядники бюджетних коштів |
12. |
Доопрацювання прогнозу місцевого бюджету за результатами проведених погоджувальних нарад та інформації, виконавчого органу місцевої ради |
До 12 серпня |
Фінансовий відділ |
13. |
Подання прогнозу місцевого бюджету до виконавчого органу місцевої ради |
До 15 серпня |
Фінансовий відділ |
14. |
Розгляд та схвалення прогнозу місцевого бюджету |
До 1 вересня |
Виконавчий комітет місцевої ради |
15. |
Подання прогнозу місцевого бюджету разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до місцевої ради для розгляду в порядку, визначеному радою |
У п’ятиденний термін після схвалення рішення виконавчим комітетом. |
Фінансовий відділ |
16. |
Супровід розгляду питання щодо прогнозу бюджету постійними комісіями місцевої ради та на пленарному засіданні місцевої ради в порядку, визначеному радою |
За регламентом ради |
Головні розпорядники бюджетних коштів Фінансовий відділ |
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо складання проекту місцевого бюджету на 2022 рік
Зміст заходів |
Термін виконання* |
Відповідальні за виконання** |
|
1. |
Уточнення параметрів, з урахуванням яких здійснюється горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів (обсягів надходжень податку на доходи фізичних осіб та податку на прибуток, чисельність населення) |
У терміни доведені МФУ |
Фінансовий відділ |
2. |
Надання інформації галузевим міністерствам щодо показників, з урахуванням яких здійснюються розрахунки обсягів міжбюджетних трансфертів |
У терміни доведені дорученнями |
Виконавчі органи місцевої ради |
3. |
Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів особливостей складання розрахунків до проектів місцевих бюджетів та прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів на плановий рік, надісланих Мінфіном |
Серпень |
Фінансовий відділ |
4. |
Підготовка пропозицій до проекту державного бюджету в частині міжбюджетних трансфертів та їх надання Мінфіну і галузевим міністерствам |
За термінами доведеними МФУ |
Фінансовий відділ, головні розпорядники бюджетних коштів |
5. |
Доведення до місцевих фінансових органів області: |
У триденний термін з дня отримання |
Департамент фінансів Львівської обласної державної адміністрації |
6. |
Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів: |
У триденний термін з дня отримання |
Фінансовий відділ |
7. |
Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів: |
Серпень |
Фінансовий відділ |
8. |
Організація роботи з розробки бюджетних запитів |
Серпень |
Головні розпорядники бюджетних коштів |
9. |
Подання бюджетних запитів місцевому фінансовому відділу |
У терміни встановлені місцевим фінансовим відділом |
Головні розпорядники бюджетних коштів |
10. |
Підготовка та подання місцевому фінансовому відділу разом з поясненнями прогнозних обсягів доходів бюджету, іншої інформації за запитом місцевого фінансового відділу прогнозу місцевого бюджету Щодо платежів, контроль за якими закріплено за органами ДФС Щодо прогнозних обсягів надходжень , контроль за якими закріплено за відповідним ОМС
|
До 15 вересня |
Територіальний підрозділ ДФС
виконавчий орган місцевої ради
|
11. |
Формування прогнозних розрахунків за доходами |
Жовтень |
Фінансовий відділ |
12. |
Здійснення аналізу бюджетних запитів, отриманих від головних розпорядників бюджетних коштів, та прийняття рішення щодо включення їх до пропозиції проекту місцевого бюджету |
До 1 жовтня |
Фінансовий відділ |
13. |
Доведення до місцевих фінансових органів області: |
У триденний термін з дня отримання |
Департамент фінансів Львівської обласної державної адміністрації |
14. |
Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів обсягів міжбюджетних трансфертів, врахованих у проекті державного бюджету, прийнятого Верховною Радою України у другому читанні |
У триденний термін з дня отримання |
Фінансовий відділ |
15. |
Доведення виконавчим органам міських рад та виконавчим органам рад об'єднаних територіальних громад відповідні обсяги субвенцій на здійснення державних програм соціального захисту, додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я |
За термінами встановленими ОДА |
Обласна державна адміністрація |
16. |
Вжиття заходів щодо залучення громадськості до процесу складання проекту місцевого бюджету (проведення засідань громадських рад, громадських слухань, консультацій з громадськістю, форумів, конференцій, брифінгів, дискусій, вивчення громадських думок) |
Жовтень |
Фінансовий відділ, головні розпорядники коштів |
17. |
Підготовка проекту рішення місцевої ради про місцевий бюджет з додатками згідно з типовою формою, затвердженою відповідним наказом Мінфіну, і матеріалів, передбачених статтею 76 Бюджетного кодексу України, виконавчому органу місцевої ради |
Листопад |
Фінансовий відділ |
18. |
Схвалення проекту рішення місцевої ради про місцевий бюджет |
Листопад ( не пізніше як за 20 днів до сесії ради) |
виконавчий орган місцевої ради |
19. |
Направлення схваленого проекту рішення місцевої ради про місцевий бюджет до місцевої ради |
Не пізніше як за 20 робочих днів до запланованого розгляду |
виконавчий орган місцевої ради |
20. |
Розміщення бюджетних запитів на офіційних сайтах . |
Не пізніше ніж через три робочі дні після подання відповідній місцевій раді проекту рішення про місцевий бюджет. |
Головні розпорядники коштів |
21. |
Оприлюднення проекту рішення місцевої ради про місцевий бюджет, схваленого виконавчим органом місцевої ради |
Не пізніше як за 20 робочих днів до розгляду |
виконавчий орган місцевої ради |
22. |
Доопрацювання проекту рішення місцевої ради про місцевий бюджет з урахуванням показників обсягів міжбюджетних трансфертів, врахованих у проекті державного бюджету, прийнятому Верховною Радою України у другому читанні |
У двотижневий строк з дня офіційногоопублікування закону про Державний бюджет України |
Фінансовий відділ |
23. |
Супровід розгляду проекту рішення про бюджет у місцевій раді |
На пленарному засіданні ради та під час розгляду постійними комісіями |
Представники виконавчого органу місцевої ради, фінансового відділу, головних розпорядників бюджетних коштів |
24. |
Оприлюднення рішення місцевої ради про місцевий бюджет на плановий рік на веб сайті місцевої ради |
Не пізніше 5 робочих днів на сайті з дня його прийняття |
Фінансовий відділ |