Місцеві податки та збори встановлені на 2022 рік

                                                                 Фото без опису

                                                              УКРАЇНА

                                         ДОБРОМИЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

                                                     ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Шоста   сесія                                                                          VІІІ-го  скликання            

 від 21 травня 2021 року                                                      № 577

м. Добромиль

 

РІШЕННЯ

 

Про  встановлення місцевих податків

та зборів на 2022 рік

 

Керуючись п.24 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Податковим кодексом України, Добромильська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Встановити на території Добромильської міської ради Самбірського району Львівської  області  наступні місцеві податки та збори на 2021 рік:

1.1. Транспортний податок

1.2. Єдиний податок

1.3. Акцизний збір

1.4. Туристичний збір

1.5. Збір за паркування транспортних засобів

        2. Затвердити:

         2.1. Положення про транспортний податок на території Добромильської міської  ради (додаток 1);

         2.2. Положення про  єдиний податок на території Добромильської міської ради  (додаток 2).

          2.3.Положення про акцизний  збір на території Добромильської міської ради

(додаток 3).

          2.4.Положення про туристичний збір на території Добромильської міської ради

(додаток 4).

          2.5. Перелік податкових агентів , які надають послуги з туристичного збору в м. Добромиль (додаток 4.1)

          2.6.Положення про збір  за паркування транспортних засобів на території Добромильської міської ради (додаток 5).

3. Оприлюднити це рішення в засобах масової інформації та на сайті міської  ради.

4. Рішення сесії Добромильської міської ради від 02.06.2020 р. за № 843 «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 р.»  визнати таким, що втратило чинність.

       5. Рішення набирає чинності з 01.01.2022 року.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (І.Баген ).

 

 

Міський голова                                                    Петро КУЛЯС

 

 

 

Додаток № 1

до рішення  сесії

Добромильської міської ради

від 21 травня 2021  р. № 577

 

 

Положення

про  транспортний податок на території Добромильської міської  ради

 

Положення про встановлення транспортного податку на території Добромильської міської ради  (далі – Положення) розроблено відповідно до Податкового кодексу України та є обов’язковим до виконання юридичними та фізичними особами на території м. Добромиль.

Транспортний податок – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі транспортного податку.

1.1.Платникики податку

1.1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі

нерезидента, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього рішення є об’єктами

оподаткування.

2.2. Об’єкт оподаткування

2.2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує

формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі,за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового  (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального";

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад^375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

2.3. База оподаткування

2.3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування

відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього рішення.

2.4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000

гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту

2.2.1 пункту 2.2 цього рішення.

2.5. Податковий період

2.5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

2.6. Порядок обчислення та сплати податку

2.6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб

здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку відповідно до п.п. 267.6 статті 267 Податкового кодексу України.

2.6.2. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

2.6.3. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом^ звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

2.6.4. За об’єкта оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується

пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

2.6.5. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року

податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

2.6.6. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який

відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього рішення є об’єктом оподаткування,

транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

2.6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який

відповідно до підпункту 2.2.1 пункту 2.2 цього рішення є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація

юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

2.7. Порядок: сплати податку

2.7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

2.8. Строки сплати податку

2.8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-

рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що

наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації".

 

 

 

 

                    Секретар міської ради                                  Олени МАЦЬКО

 

 

 

 

Додаток № 2

                                                                                                                         до рішення  сесії

                                                                                                             Добромильської міської ради                                                                                                                     

                                                                                                              від 21 травня 2021р. №577

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про  єдиний податок на території Добромильської міської ради

 

Положення про встановлення єдиного податку на території Добромильської міської ради  (далі – Положення) розроблено відповідно до Податкового кодексу України та є обов’язковим до виконання  на території  Добромильської ради.

  1. Платники податку

Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

 1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 7000000 гривень;

4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

 При   розрахунку   загальної   кількості  осіб,  які перебувають у трудових відносинах з платником  єдиного  податку  - фізичною   особою,   не   враховуються   наймані  працівники,  які перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю  і  пологами  та  у відпустці  по  догляду  за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.

                При розрахунку середньооблікової кількості працівників застосовується визначення Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

1.1. Не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп:

- суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;                                                                                                                                    

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації)

ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

 6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України "Про страхування", сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III  Податкового Кодексу;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності) та зв'язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

 -  фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

 - фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

  - страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

- суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

- представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

- фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

- суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

  1.2. Не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи:

- суб’єкти господарювання, у яких понад 50 відсотків доходу, отриманого від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, становить дохід від реалізації декоративних рослин (за винятком зрізаних квітів, вирощених на угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування, та продуктів їх переробки), диких тварин і птахів, хутряних виробів і хутра (крім хутрової сировини);

- суб’єкти господарювання, що провадять діяльність з виробництва підакцизних товарів, крім виноматеріалів виноградних (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції);                                                                                                                                      

- суб’єкт господарювання, який станом на 1 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

- фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

- фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

 - страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

- суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

- представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

- фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

- суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

1.3. Платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

1.4. Під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються такі види послуг:

1) виготовлення взуття за індивідуальним замовленням;

2) послуги з ремонту взуття;

3) виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням;

4) виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням;

5) виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням;

6) виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням;

7) виготовлення текстильних виробів та текстильної галантереї за індивідуальним замовленням;

8) виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням;

9) додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням;

10) послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів;

11) виготовлення та в'язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням;

12) послуги з ремонту трикотажних виробів;

13) виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням;

14) послуги з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів;

15) виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним замовленням;

16) послуги з ремонту шкіряних галантерейних та дорожніх виробів;

17) виготовлення меблів за індивідуальним замовленням;

18) послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів;

19) виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням;                                                                                                                                      

20) технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням;

21) послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- і відеоапаратури;

22) послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів;

23) послуги з ремонту годинників;

24) послуги з ремонту велосипедів;

25) послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів;

26) виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням;

27) послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів;

28) виготовлення ювелірних виробів за індивідуальним замовленням;

29) послуги з ремонту ювелірних виробів;

30) прокат речей особистого користування та побутових товарів;

31) послуги з виконання фоторобіт;

32) послуги з оброблення плівок;

33) послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів;

34) послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів;

35) вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням;

36) послуги перукарень;

37) ритуальні послуги;

38) послуги, пов'язані з сільським та лісовим господарством;

39) послуги домашньої прислуги;

40) послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням.

2. База оподаткування

Порядок визначення доходів та їх склад передбачено статтями 292, 292¹ Податкового кодексу України.

  1. Ставки та порядок обчислення податку

3.1. Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - прожитковий мінімум), другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - мінімальна заробітна плата), третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

3.2. Фіксовані  ставки   єдиного   податку   встановлюються  для  фізичних осіб - підприємців,  які здійснюють господарську діяльність,  залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

3.2.1. Для першої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України у розмірах:

 - 10 % розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в Податковому кодексі України.

3.2.2. Для другої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України, в розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в Податковому кодексі України,  крім платників єдиного податку, які провадять наступну господарську діяльність:

  • Діяльність їдалень  -8% розміру мінімальної заробітної плати;
  • Послуги з постачання готової їжі  -8% розміру мінімальної заробітної плати;
  • Діяльність спортивних об’єктів  -2% розміру мінімальної заробітної плати;
  • Інша діяльність у сфері спорту - 2% розміру мінімальної заробітної плати.
  • Діяльність таксі - 8% розміру мінімальної заробітної плати

   3.3. Відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:

1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим  Кодексом України;

 2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

 Для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, ставка єдиного податку встановлюється у розмірі, визначеному підпунктом 2 пункту 293.3  статті 293 Податкового Кодексу України.

    3.4. Ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - третьої групи (фізичні особи - підприємці) у розмірі 15 відсотків:

 1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 12 і 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу;

 2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

 3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цій главі;

4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування;

5) до доходу, отриманого платниками першої або другої групи від провадження діяльності, яка не передбачена у підпунктах 1 або 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу відповідно.

  3.5. Ставки єдиного податку для платників третьої групи (юридичні особи) встановлюються у подвійному розмірі ставок, визначених пунктом 293.3 цієї статті 293 Податкового Кодексу:

 1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпункті 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу;

 2) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цій главі;

3) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

3.6. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

3.7. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку.

3.8. Ставки, зазначені в підпунктах 3.3-3.5 пункту 3 цього Положення застосовуються з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 293.8 статті 293 Податкового кодексу України.

3.9. Для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування; відсоток бази оподаткування визначений підпунктами 393.9.1-293.9.6 пункту 293.9 статті 293 Податкового кодексу України.

               4. Податковим (звітним) період для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік, для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал,  що визначено статтею 294 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

              5.  Порядок нарахування та строки сплати єдиного  податку визначаються статтею 295 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

             6. Ведення обліку, складання звітності платниками єдиного податку визначаються статтею 296 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

            7. Особливості нарахування сплати та подання звітності з окремих податків і зборів платниками єдиного податку, їх відповідальність визначаються згідно зі статтями 297, 300 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.

                Інші питання  щодо застосування спрощеної системи оподаткування, які не врегульовані даним Положенням, вирішуються відповідно до норм, встановлених Податковим  кодексом України.

 

                       Секретар міської ради                                    О.МАЦЬКО

                                                                                                                                   

 

 

 

  

 

 

 Додаток №3

до рішення сесії

Добромильської міської ради

від 21 травня 2021 р. № 577

 

Положення

про акцизний податок на алкогольні напої, пиво, тютюнові вироби, нафтопродукти скраплений газ, речовини моторних  палив, паливо моторне альтернативне

1. Платники податку

    1.1. Платниками цього податку є  суб’єкти роздрібної торгівлі,які реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання від форми розрахунку, у тому числі на розлив у ресторанах,кафе,барах,інших суб’єктах господарювання громадського харчування такі підакцизні товари: пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби та промислові замінники тютюну, товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215  Податкового кодексу України ( далі - Кодекс) , зокрема нафтопродукти, насамперед бензин та дизельне палива, палива моторне альтернативне, біодизель, скраплений газ, тощо ( п.п.14.1.212 п 14.1 ст.14, п.п.212.1.11,  п.212.1,  ст.212 Кодексу).

         Відповідно до п.п. 212.3.1,  п.213.1,  ст.213 Кодексу платниками податку є особа

- є  суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів. Такі суб’єкти підлягають обов’язкові реєстрації як платники акцизного податку, податковими органами за місцезнаходженням пункту підакцизних зазначених товарів. Реєстрація здійснюється не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць,в якому здійснюється реалізація таких товарів.

2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об'єктом оподаткування є алкогольні напої та пиво, утому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах та інших суб’єктах господарського громадського харчування, тютюнові вироби, нафтопродукти скраплений газ, речовини моторних  палив,паливо моторне альтернативне.

3. База оподаткування

    3.1. База оподаткування – це вартість (з податком на додану вартість) реалізованих через роздрібну торгівельну мережу підакцизних товарів (п.п. 214.1.4,  п.214.1,  ст 214 Кодексу).

4. Ставка податку

4.1.Ставку податку встановити  в розмірі  5 відсотківвід вартості проданих підакцизних товарів ( з урахуванням ПДВ). Акцизний податок сплачується починаючи з 1 січня 2015 року ,незалежно від наявності прийнятих місцевими радами рішень, оскільки Кодексом передбачена єдина ставка 5 відсотків. 

5. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період кожен місяць.

6. Порядок обчислення та сплати податку

    6.1.Суми акцизного  податку з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що підлягають сплаті, визначаються платником податку самостійно, виходячи з об’єктів оподаткування, бази оподаткування та ставок цього податку, що діють на дату виникнення податкових  зобов’язань.

Акцизний  податок  може  розраховуватись за ставкою у процентах до обороту з продажу.

 Датою виникнення податкових зобов’язань щодо реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» а у разі реалізації товарів фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок, є дата надходження оплати за проданий товар ( п.216.9,  ст.216 Кодексу)

      6.2.  Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, вищими за максимальні роздрібні ціни, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

      6.3. З метою забезпечення єдиного підходу до застосування зазначених норм Кодексу та з урахуванням положень п.п.4.1.4,  п.4.1.ст 4 Кодексу,роздрібна ціна тютюнових виробів, що реалізуються в роздрібній торгівельній мережі та вище якої не може здійснюватися їх продаж, формується таким чином:

Обчислення граничної роздрібної ціни тютюнових виробів ( ГРЦТВ):

ГРЦТВ = МРЦ : 100 * 103

Фактична роздрібна ціна, за якою продаються тютюнові вироби ( ФРЦТВ) має дорівнювати або бути меншою, ніж ГРЦТВ.

Якщо суб’єкти господарювання, що здійснюють  роздрібний продаж тютюнових виробів,зареєстровані платниками ПДВ, то ФРЦТВ обчислюється  таким чином :

ФРЦТВ = ( РЦТВ : 100 * 120):100 * 103, де

 РЦТВ – роздрібна ціна тютюнових виробів без ПДВ.

Сума податкового зобов’язання з акцизного податку з роздрібних  продажів за реалізованітютюнові вироби ( ПЗа), становитиме

ПЗа = ФРЦТВ : 103 * 3.

Сума податкового зобов’язання з ПДВ ( ПЗ пдв) складатиме:

ПЗпдв = ( ФРЦТВ – Пза) : 120 * 20;

  • не зареєстровані платниками ПДВ :
  • ФРЦТВ = РЦТВ : 100* 103;

Сума податкового зобов’язання з акцизного податку з роздрібних продажів складатиме: ПЗа= ФРЦТВ : 103 *3

      6.4. За порушення цієї норми ст..17 Закону України від 19.12.1995 № 481 « Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного  і плодового, алкогольних напоїв  та тютюнових виробів», передбачена відповідальність у вигляді штрафів, а саме у разі роздрібної торгівлі тютюновими виробами за цінами,вищими від максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів, збільшеними на суми акцизного податку з реалізації через роздрібну торгівельну мережу тютюнових виробів, - 100 відсотків вартості наявних у суб’єкта господарювання тютюнових виробів,але не менше 10000 гривень.

 Усі платники акцизного збору, незалежно від того, виник податковий обов’язок в звітному місяці або ні, зобов’язані не пізніше 20 числа, що настає за звітним,  подати до органів державної  податкової служби за місцем реєстрації розрахунок акцизного збору

№ 1.

 7.Порядок  та термін сплати податку  до місцевого бюджету за місцем розташування пункту продажу підакцизних товарів.

      7.1.  Суми податку перераховуються до бюджету господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Кодексом

( п.п.222.3.1. п.222.3 ст.222 Кодексу), для подання податкової декларації за місячний податковий період.

8. Терміни сплати податку

      8.1. Терміни сплати акцизного збору: щомісяця, що настає за звітним

 9. Відповідальність

      9.1 У разі якщо платник податків не подає, або несвоєчасно подає декларації, не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених Податковим Кодексом України, такий платник податку притягується до відповідальності згідно Податкового Кодексу та іншими законами України.

 

                                Секретар міської ради                                    О.МАЦЬКО

 

 

 

 

 

Додаток №4

 до рішення сесії

Добромильської міської ради

 від 21 травня 2021 р.   №577

                

 

                                                       ПОЛОЖЕННЯ

                     про туристичний збір території Добромильської міської ради

 

1.  Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію міста Добромиль та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

2. Платниками збору не можуть бути особи, які:

а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму;

б) особи, які прибули у відрядження;

в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

г) ветерани війни;

ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію;

е) діти віком до 18 років;

є) дитячі лікувально- профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади.

3. Ставка податку встановлюється за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі) у розмірі –0,1% для внутрішнього туризму та 1% зля в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати , встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року ,для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.         4. Справляння збору  здійснюється:

а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з міською радою.

5. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

6. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за  звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.

7. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу. 

 

                

 

                               Секретар міської ради                                    О.МАЦЬКО

 

 

 

        Додаток 4.1.                                                                                                                                                                                                  до рішення Добромильської міської ради

Від 21 травня 2021 р.№577

                              

                                                                    ПЕРЕЛІК

        податкових агентів , які надають послуги з туристичного збору в м. Добромиль

№п/п

Назва податкового агента

Адреса

Ідентифікаційний код

1

Алексевич Тетяна Франківна

м.Добромиль

вул.Хирівська ,7

2219523180

 

                            

  Секретар міської ради                                    О.МАЦЬКО

 

 

 

 

                       

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано