План роботи фінансового відділу Добромильської міської ради на 2025 рік

План роботи

фінансового відділу Добромильської міської ради на 2025 рік

Мета діяльності : якісне управління бюджетним процесом, спрямоване на гарантоване виконання дохідної частини та збалансоване виконання

видаткової частини бюджету

 м. Добромиль.

№ п/п

Назва питання

Термін виконання

Відповідальний виконавець

  1. Організаційна та

контрольно-економічна робота

 

1.1

Здійснення загальної організації та      управління виконання  міського бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету відповідно до вимог Бюджетного кодексу України

Протягом року

Начальник відділу

1.2

Вдосконалення   запровадженого    у  2025 році  програмно-цільового  методу                    складання     і   виконання      міського

бюджету та середньострокове бюджетне планування на місцевому рівні

 

Протягом року

Начальник відділу

1.3

Надання     консультацій,     методичної    допомоги     працівникам      бюджетних                                установ      з    питань      бюджетного законодавства      

                                           

Проведення нарад, семінарів

 

Протягом року

Начальник відділу, спеціалісти відділу

 

Начальник відділу

1.4

Підготовка Плану заходів    щодо  організації роботи із складання прогнозу

міського  бюджету  на  2025  -  2028 роки  на  затвердження  виконавчим  комітетом Добромильської міської ради

 

До  15 травня

Начальник відділу

спеціалісти відділу

1.5

Підготовка     Плану     заходів    щодо     

складання проєкту міського бюджету територіальної громади на 2025 р. затвердження    виконавчим     комітетом

Добромильської міської ради

 

До  15 травня

Начальник відділу

спеціалісти відділу

1.6

Підготовка     Плану     заходів    щодо                 

організації виконання міського бюджету

та   внесення    змін   до  бюджету     на

затвердження    виконавчим     комітетом Добромильської міської ради

Лютий

Начальник відділу

1.7

Забезпечувати      дотримання      вимог          

Законів України «Про службу в органах                              

місцевого      самоврядування»,        «Про засади  запобігання  і  протидії  корупції», Указів    і   розпоряджень      Президента України,   постанов    і   розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень  міського  голови,  наказів начальника    фінансового  відділу  з  питань кадрової роботи

 

Протягом року

Працівники

1.8

Забезпечення    публічної   інформації,   у                  формі  відкритих  даних,  розпорядником                            

яких  є фінансовий  відділ   Добромильської міської  ради   на  Єдиному    державному вебпорталі відкритих даних

 

Протягом  року

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.9

Підготовка     Плану     заходів    щодо                 

підготовки     та  розгляду   звіту   про

виконання     міського    бюджету      на затвердження    виконавчим     комітетом Добромильльської міської ради

Лютий

Начальник відділу

1.10

Перевірка правильності складання  та затвердження кошторису доходів і видатків на 2025 рік , головними розпорядниками коштів Добромильської міської ради

Березень– травень

Начальник відділу , головний спеціаліст відділу

1.10.1

Спільна перевірка правильності складання  та затвердження кошторису доходів і видатків на 2025 рік центру культури та дозвілля Добромильської міської ради

Лютий

Начальник відділу , головний спеціаліст відділу

1.10.1

Перевірка правильності складання  та затвердження кошторису доходів і видатків на 2025 рік  комунального закладу «Публічна бібліотеки»

 

Березень

Начальник відділу , головний спеціаліст відділу

1.10.2

Перевірка правильності складання  та затвердження кошторису доходів і видатків на 2025 рік ЗЗСО «Болозів»

Квітень

Начальник відділу , головний спеціаліст відділу

1.10.3

Спільна перевірка використання коштів на оплату комунальних послуг КНКП ДМР Добромильської районної лікарні

Травень

Начальник відділу , головний спеціаліст відділу

1.11

Правильність нарахування та виплати заробітної плати головними розпорядниками коштів Добромильської міської ради

Липень- Вересень

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.11.1

Правильність нарахування та виплати заробітної плати соціального відділу Добромильської міської ради

Серпень

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.12

Спільна перевірка стану наповненості та відвідування дітьми ЗДО Казка

Вересень

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.13

Спільна перевірка стану наповненості та відвідування дітьми ЗДО Колосок

Вересень

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.14

Проведення перевірки  щодо правильності формування  шкільної мережі в Відділі освіти  культури спорту та туризму Добромильської міської ради

 

Серпень - вересень

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.15

Проведення , спільно з працівниками податкових  та правоохоронних органів, обстеження торгових точок на сплату акцизного податку

Протягом  року

Відповідальні особи

фінансового відділу

1.16

Проведення роз’яснювальної – інформаційної роботи з суб’єктами господарської діяльності спільно з працівниками податкової служби щодо детінізації та легалізації виплати заробітної плати.

 

Протягом  року

Відповідальні особи

фінансового відділу

2. Бюджетний процес

(порядок складання, розгляду, затвердження бюджету та його виконання)

 

2.1

Затвердження      та   надання     лімітних    

довідок      головним       розпорядникам       

коштів   про  бюджетні  асигнування      для      прийняття складання   кошторисів    видатків,  планів    асигнувань та штатних розписів на 2025  рік        

 

 

У двотижневий    термін з дня   рішення про міський бюджет

 

 

Начальник відділу, спеціалісти відділу

2.2

Складання    та  затвердження       розпису          

доходів  і видатків міського  бюджету на                       2025 рік,  бюджетних      асигнувань    по      прийняття  головних     розпорядниках      бюджетних   коштів     з    помісячним      розподілом відповідно до бюджетної класифікації.

Проведення        оцінки     відповідності        законодавству    бюджетних       запитів,

паспортів бюджетних програм, проектів зведених    кошторисів     для   складання розпису   міського бюджету

 

У місячний    термін з дня рішення про міський бюджет

Спеціаліст по видатках, спеціаліст по доходах

 

2.3

Перевірка      звітів    про     виконання       паспортів        бюджетних         програм, результативних          показників        та

проведення оцінки  її ефективності

 

Січень - Лютий

Спеціалісти відділу

 

2.4

Забезпечення      відповідності     розпису                    міського       бюджету       встановленим                            бюджетним      призначенням,     виконання                розпису    доходів   і видатків міського                                 бюджету

 

Протягом року

Спеціалісти по видатках,

спеціаліст по доходах

2.5

Перевірка   кошторисів    видатків,  планів      асигнувань та штатних розписів на 2025  рік

 

Січень - Лютий

Спеціалісти відділу

2.6

Погодження:                                                        паспортів бюджетних програм головних                     розпорядників коштів на 2025 рік  паспортів     бюджетних       програм      із  внесеними змінами                              

До  1 лютого

Протягом року

Начальник відділу

2.7

Складання та подання  до  Департаменту                                          фінансів    ЛОДА     зведення    планів    по              мережі,  штатах  і контингентах установ, що фінансуються з міського бюджету на 2025  рік  та  пояснювальної  записки      до нього

 

Лютий

Начальник відділу,

спеціалісти відділу

2.8

Приводити  у  відповідність  до  змін  та        

доповнень      бюджетної        класифікації               доходи,     видатки,     кредитування       та 

джерела        фінансування         міського 

бюджету,   здійснювати   протягом   2025

року  розподіл  та  перерозподіл  обсягів   субвенцій     і  дотацій    з   Державного 

бюджету       України       та    обласного 

бюджету,     інших    місцевих    бюджетів відповідно       до      змін,      внесених 

законодавчими     актами, нормативними  урядовими  рішеннями, 

розпорядженнями        та     рішеннями  обласної ради

 

У разі потреби

протягом року

 

Начальник відділу

2.9

Підготовка проектів рішень міської ради     

з   питань   внесення   змін   до   бюджету, проектів рішень виконавчого комітету міської ради з питань внесення змін до   бюджету, розпоряджень  міського голови   щодо  внесення змін до  розпису   бюджету  (згідно    наданих     міською     радою 

повноважень) 

 

У разі потреби

протягом року

 

Начальник відділу

2.10

Перевірка   правильності    складання,         затвердження  і внесення змін до  кошторисів, планів                               асигнувань  загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, планів використання бюджетних коштів, помісячних планів використання бюджетних коштів та складання зведення показників спеціального фонду кошторису  на  2025 рік   головними                       

розпорядниками       коштів      міського                      бюджету                                                       

Протягом року

 

Спеціалісти відділу

2.11

Розроблення    проектів  рішень   міської                  ради  про  перерозподіл  асигнувань  між                       

головними  розпорядниками  бюджетних                                    коштів,  та  інших  нормативно-правових

актів  з   питань,   що    належать    до

компетенції фінансового управління

 

Протягом року

Начальник відділу

 

2.12

Здійснення  прогнозування,  планування,              виконання   та  аналіз  надходжень     до                       міського бюджету                                               

 

Протягом року

Спеціаліст по доходах

2.13

Розподіл    отриманих     з   державного        

бюджету    субвенцій    та  субвенцій    з         

місцевих   бюджетів    іншим    місцевим                        бюджетам

 

По мірі надходжень

Начальник відділу

 

2.14

Складання    офіційних    висновків   про      перевиконання       чи    недовиконання       дохідної   частини    загального   фонду                         бюджету,   про   обсяг  залишку    коштів                       загального    та    спеціального    (крім

власних   надходжень)   фондів   міського

бюджету    для  прийняття   рішення   про

внесення змін

 

При потребі   протягом року

Начальник відділу, Спеціаліст по доходах

2.15

Фінансування    видатків    всіх  галузей      

міського  бюджету    згідно  помісячного     

розпису    по    кодах    програмної     і

економічної   класифікації   на   підставі

заяв головних розпорядників коштів

 

Постійно

протягом року

Головний бухгалтер,

Спеціалісти відділу

 

2.16

Складання    та   подання     УДКСУ      в     

Старосамбірському районі розпоряджень на          виділення     коштів      загального     і                     спеціального фонду міського бюджету

 

Постійно

протягом року

Головний бухгалтер відділу

2.17

Забезпечення    фінансуванням     у   2025   

році     капітальних      видатків     на    

покращення     матеріально   -  технічної

бази    установ     соціально-культурн сфери та міських доріг

 

Постійно

протягом року

Начальник відділу

2.18

Складання    та   подання    щомісячної     

інформації   з питань  стану  соціальних       виплат,  забезпеченості    коштами    по

зарплаті, розрахунків   за  енергоносії,                      планових    показників    по    доходах,                     

надходжень   доходів,  по  субвенціям  з                      державного бюджету.                                          

Надання   бази  даних  по  системі  ІАС «Місцеві   бюджети»,   АІС    «Соціальні

 виплати»

 

Щомісячно, при потребі

Спеціалісти відділу фінансів

2.19

Опрацювання    матеріалів  про  надання      пільг  окремим  категоріям  платників  по                    

місцевих податках та зборах та подання                        на розгляд  постійної  комісії з  питань                      бюджету та економічного розвитку

 

У разі потреби

Начальник відділу, Спеціаліст по доходах

2.20

Аналіз    надходжень     до     бюджету       

основних платежів, місцевих податків та                      зборів  бюджету                                                 

Щоденно

Спеціаліст по доходах

2.21

Складання прогнозу місцевого бюджету       спільно     з    іншими       головними                      розпорядниками     бюджетних      коштів                      відповідно  до   цілей  та  пріоритетів,                      визначених у прогнозних та програмних                          документах   соціально-економічного     і 

культурного розвитку м. Добромиль

Червень - липень

Начальник відділу, Спеціаліст по доходах

2.22

Формування    по   доходам    показників  

прогнозу місцевого бюджету                                   

 

Червень - липень

Начальник відділу, спеціаліст по доходах спільно з Самбірською ДПІ, Самбірського управління ГУ ДФС у Львівській області

2.23

Проведення   погоджувальних     нарад  з            

головними     розпорядниками      коштів  щодо  прогнозу  міського  бюджету    на плановий   рік  та  здійснення   аналізу  наданих пропозицій 

Липень

Начальник відділу

2.24

На  підставі   контрольних    показників  

Міністерства      фінансів      України                  організація  роботи    щодо   складання прогнозу  міського   бюджету   на  2025-

2028 роки

 

Липень - серпень

Начальник відділу

2.25

Подання прогнозу міського бюджету до        

виконавчого  комітету  Добромильської  міської   ради                                          

До 15 серпня року, що передує плановому

Начальник відділу

2.26

Подання   прогнозу   міського   бюджету    

разом  із пояснювальною    запискою   до     міської ради  для  розгляду  в  порядку,       визначеному міською радою        

 

У п’ятиденний       строк з дня       схвалення    прогнозу

міського

бюджету

 

Начальник відділу

2.27

Робота    над    складанням     проекту     міського бюджету на 2025 рік:                                

розрахунок  прогнозу  міського  бюджету  на  2025  рік,  аналіз  обсягів  доходів  та                           видатків    бюджету      міста     згідно    з                       

розрахунками       Мінфіну,       підготовка 

відповідних     матеріалів     до    проекту  бюджету на 2025 рік;

доведення   до  головних   розпорядників  коштів  прогнозних  обсягів  трансфертів на  плановий     рік  та   особливостей     їх   розрахунків (в одноденний термін з дня   їх отримання від МФУ);                               проведення  звірки  вихідних  даних,  що  враховані     при    розрахунку       обсягів 

міжбюджетних трансфертів;

здійснення     розрахунків      доходів    та  видатків до проекту міського бюджету 

                     

 

Липень - серпень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

Начальник відділу, спеціаліст по доходах

2.28

Підготовка      проекту     розпорядження            міського    голови     «Про     формування                     проекту   бюджету      міста  на   2025   рік                                     

та  прогнозу на 2025-2028 роки»

 

Липень +          Серпень

 

Начальник відділу

2.29

Розроблення  та  доведення  до  головних                       розпорядників   інструкції   з   підготовки  бюджетних запитів 

 

Вересень

Начальник відділу

2.30

Складання      бюджетного       запиту     по                

фінансовому     відділу      та   проекту                         

кошторису на 2025 рік

 

Жовтень

Головний бухгалтер відділу

2.31

Проведення  аналізу  бюджетних  запитів                      

на  2025 рік   та  наступні    два   роки 

поданих     головними      розпорядниками бюджетних       коштів,    стосовно      його 

відповідності    меті,  пріоритетності     та 

ефективності  використання  бюджетних 

коштів 

 

Жовтень

Начальник відділу

2.32

Прийняття  рішення,  за  погодженням  із                    

міським     головою,      про    включення бюджетних           запитів        головних 

розпорядників      коштів      до    проекту 

міського  бюджету перед поданням його   на розгляд виконавчого комітету

 

Жовтень

Начальник відділу

2.33

Підготовка      проекту      рішення      про   

міський    бюджет      та   його    подання виконавчому   органу   міської   ради   для 

схвалення 

 

До 20 листопада

Начальник відділу

2.34

Підготовка    та  розгляд    на   засіданнях       

постійних  депутатських  комісій  міської            ради   проекту    міського     бюджету     на  відповідний рік

 

Листопад,  грудень

Начальник відділу

2.35

Подання  проекту  рішення  про  міський        

бюджет     на  2025    рік,  пояснювальної      

записки та матеріалів, що  додаються до         

проекту     рішення     до    розгляду     та 

затвердженню  на  пленарному  засідання 

міської ради (до 25 грудня включно)

 

Не пізніше ніж за      20 робочих днів  до дати розгляду

Начальник відділу

2.36

Завантажування наданих департаментом                           ЕОМ  фінансів   Львівської  ОДА   даних   в                            ІАС «Місцеві бюджети»                    

Щоденно

Спеціаліст по доходах

2.37

Здійснення    контролю    за  проведенням               видатків міського бюджету

 

Постійно

Фінансовий відділ

2.38

Проведення аналізу обсягів дебіторської       

та    кредиторської      заборгованостей, причини  їх  виникнення  та     пропозиції

щодо їх погашення

 

Протягом року

Фінансовий відділ

2.39

Розгляд    у  межах    своєї   компетенції    

звернень громадян, установ і організацій                          

Протягом  року

Начальник відділу, головний бухгалтер

відділу

 

2.40

Підготовка           інформації       щодо                фактичного  надходження  та  виконання          міського    бюджету        Підготовка    та розміщення    інформаційних     матеріалів

на    сторінці    офіційного     веб-сайту  Добромильської   міської ради

 

Щомісяця протягом  року

Начальник відділу

2.41

Підготовка    інформації щодо діяльності      

управління та розміщення  її на сторінці                            офіційного   веб-сайту   Добромильської     міської ради

Протягом  року

Начальник відділу

 

 

2.42

Інвентаризація бази оподаткування земельним податком, податком на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, податком на доходи фізичних осіб, платою за оренду землі, єдиним податком, акцизним податком з роздрібної торгівлі підакцизними товарами.

 

 

Протягом року

 

Спеціаліст по доходах

 

3. Бюджетний процес та етапи виконання по установі

 

3.1

Складання       паспортів      бюджетних        програм, кошторисів установи                                     

Січень - Лютий

Головний бухгалтер відділу

3.2

Складання звітів про виконання                 паспортів бюджетних програм,                                      

результативних показників та проведення оцінки  її ефективності 

 

Січень - Лютий

Головний бухгалтер відділу

3.3

Складання кошторисів видатків, планів         

асигнувань та штатних розписів                                     

установи на 2025 рік

 

Січень - Лютий

Головний бухгалтер відділу

3.4

Публічне     представлення     звіту     та    інформації    про   виконання     міського                        

бюджету    міста   Добромиль   за  2025   рік  по   головному   розпоряднику    бюджетних 

коштів  

 

Лютий - березень

Начальник відділу, головний бухгалтер відділу

3.5

Складання та подання  в  ГУДФС в              

Львівській області звіту про                       використання доходів неприбуткової          

організації за 2025 рік та річної 

фінансової звітності до нього

 

У встановлені       Податковим  кодексом терміни

Головний бухгалтер відділу

3.6

Складання та подання в ГУДФС в                

Львівській області Звіту про суми                              нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми  нарахованого єдиного внеску

 

Протягом  року

Головний бухгалтер відділу

3.7

Складання    та   подання   в   ГУДФС     в  

Львівській  області Звіту  форми №1-           

ДФ     «Податковий      розрахунок     сум      доходу,  нарахованого    (сплаченого)    на    користь фізичних осіб, і сум утриманого                   з них   податку    нарахованого    єдиного

внеску

 

Щоквартально в  терміни, встановлені Податковим     кодексом

 

Головний бухгалтер відділу

3.8

Складання     та   подання     до   Фонду      

соціального       страхування       Заяви-     розрахунку        страхувальника         та

особам Повідомлення      про    виплату   коштів  застрахованим

 

В установлені      ФССУ терміни

Головний бухгалтер відділу

3.9

Забезпечення     фінансуванням     видатків              

управління  згідно  помісячного  розпису         по   кодах    програмної    і  економічної

класифікації    на    підставі   платіжних документів

 

Постійно протягом року

Головний бухгалтер відділу

3.10

Складання      місячної     бухгалтерської                

звітності,    своєчасне     придбання     та   списання     використаних      на   потреби    установи матеріалів та інших предметів,              обладнання, інвентарю

 

Щомісячно згідно НП(С)БО  у державному секторі

Головний бухгалтер відділу

3.11

Проведення інвентаризації матеріальних          цінностей,   основних    засобів  та  майна     установи згідно чинного законодавства           

Один раз на рік згідно НП(С)БО  у державному секторі

Головний бухгалтер відділу

         

 

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано