Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Добромильської міської ради на території Добромильської міської ради»
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення
Добромильської міської ради на території Добромильської міської ради»
Цей аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.2003р. №1160-ІV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Добромильської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради» як регуляторного акту.
- Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення
У зв’язку з численними зверненнями громадян щодо потреб у необхідності встановлення реклами на території Добромильської міської ради є необхідність розроблення та затвердження порядку розміщення зовнішньої реклами у відповідність до вимог Законів України зі змінами «Про рекламу», «Про охорону культурної спадщини», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», “Про благоустрій населених пунктів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами».
Прийняття рішення, яке регламентує порядок отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, з урахуванням актів чинного законодавства зі змінами в галузі зовнішньої реклами, дасть можливість унеможливити ситуації, що пов`язані з можливими корупційними діями, створить прозору систему прийняття рішень виконавчого комітету Добромильської міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами та удосконалить порядок розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради , активізує діяльність розповсюджувачів зовнішньої реклами, поповнить міський бюджет.
- Визначення цілей регулювання
1) прийняття рішення Добромильськоїміської ради відповідно до Законів України зі змінами «Про рекламу», «Про охорону культурної спадщини», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», “Про благоустрій населених пунктів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та іншими нормативно-правовими актами;
2) зазначеним проектом нормативно-правового акту визначається порядок оплати за тимчасове користування місцями розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради ;
3) запроваджуються технічні та естетичні вимоги до рекламних об’єктів на території міста.
- Обґрунтування переваг обраного виду правового регулювання
У відповідності з ч.1 ст.16 Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради , здійснюється на підставі дозволів, що надаються виконавчим комітетом Добромильської міської ради та в порядку, встановленому Добромильською міською радою. Таким чином, спеціальним нормативно-правовим актом у галузі зовнішньої реклами встановлено єдиний законний шлях вирішення проблем, зазначених у п.1 цього Аналізу – прийняття рішення Добромильськоїміської ради.
- Опис механізмів та заходів, що пропонується для вирішення проблеми
Зазначені у цьому Аналізі проблеми у проекті редакції Правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради вирішуються за рахунок впровадження на території міста нормативної бази щодо:
– порядку оформлення, надання та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами і проведення робіт, пов’язаних з її розміщенням;
– вимог до здійснення робіт по установці, експлуатації та обслуговуванню рекламних засобів;
– відстеження, контролю та своєчасного регулювання міською владою діяльності з розташуванням рекламних засобів;
- Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей регулювання
Прийняття зазначеного регуляторного акта врегулює правові відносини, що виникають між розповсюджувачами зовнішньої реклами та уповноваженим робочим органом у процесі розміщення рекламних конструкцій або у зв’язку з проведенням виставкових заходів та рекламних акцій, а також надасть робочому органу можливість більш повного та досконалого виконання своїх обов’язків з регулювання розташування реклами за рахунок впровадження нових вимог до розміщення рекламоносіїв на території міста. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання чинності зазначеної редакції Правил розміщення зовнішньої рекламина території Добромильської міської ради.
- Очікувані результати від прийняття регуляторного акта
Внаслідок прийняття нової редакції правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради буде впорядковано процеси оформлення дозвільної документації на розміщення рекламоносіїв та врегульовано відносини розповсюджувача зовнішньої реклами з органами місцевого самоврядування під час виконання робіт з розташування рекламних засобів, їх використання та демонтажу, збільшення надходжень до міського бюджету від плати за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами.
- Обґрунтування строку дії регуляторного акта
Строк дії зазначеного регуляторного акта встановлюється необмежений. У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього будуть вноситься відповідні зміни.
При виникнення змін у чинному законодавстві, які можуть впливати надію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися необхідні корективи.
- Визначення показників регуляторних актів
Ефективність регуляторного впливу рішення Добромильської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради » у новій редакції визначатиметься за такими показниками:
– Загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами (суб’єктів господарювання) на території міста;
– Загальна кількість рекламоносіїв.
– Кількість наданих заяв на розміщення зовнішньої реклами.
– Кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
– Розмір надходжень плати за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власностіДобромильської територіальної громади під розміщення зовнішньої реклами.
– Строк отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності актів
Визначення результативності нової редакції правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)