Правила розміщення зовнішньої реклами, проекти рішень та розрахунок вартості

Дата: 05.03.2025 16:49
Кількість переглядів: 35

Додаток 1

до рішення міської ради

        від ______________р.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії Добромильської  міської ради_______________скликання

від  «-----»  ---------2025 року  №

 

 

ПРАВИЛА

розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами  на території Добромильської міської ради (далі – Правила) розроблено відповідно до Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (із змінами) та іншими нормативно-правовими актами України.

Правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, а також порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів визначені Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами визначаються Законом України «Про рекламу».

Частиною першою статті 16 Закону України «Про рекламу» передбачено, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

1.2. Ці Правила регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради                   , та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.

1.3. Дія Правил поширюється на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності, а також фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради .

 

2. ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ

 

У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу на території Добромильської міської ради , який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці.

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».

3. РОБОЧИЙ ОРГАН

 

3.1. Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами призначається робочий орган.

3.2. До повноважень робочого органу належать:

– розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, переоформлення дозволу;

– надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

– підготовка проекту рішення виконавчого комітету  Добромильської міської ради щодо надання дозволу (у тому числі погодження з органами та особами, зазначеними у підпункті 5.2.1 пункту 5.2 Розділу 5 цих Правил) чи про відмову у його наданні;

– видача дозволу, через адміністратора ЦНАП, на підставі рішення виконавчого комітету на території Добромильської міської ради ;

– ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;

– подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

– інші повноваження відповідно до законодавства.

3.3. Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

3.4. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники об’єднань громадян, об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

 

4. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

 

4.1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчим органом на території Добромильської міської ради  відповідно до цих Правил.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчим комітетом Добромильської міської ради забороняється.

Зовнішня реклама повинна розміщуватися з дотриманням Закону України «Про рекламу», Закону України «Про дорожній рух», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29.12.2003 р. №2067 (із змінами), Державних стандартів України, Державних будівельних норм України та інших нормативних актів України, рішень Добромильської міської ради  та її виконавчого комітету, а також цих Правил.

4.2. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

– розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у абзацах третьому – шостому пункту 4.2 цих Правил;

– розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями;

– розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій;

– підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством;

– розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій;

– розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

– освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

– фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

– опори наземної зовнішньої реклами, що розташована вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, повинні мати вертикальну дорожню розмітку, нанесену світлоповертаючими матеріалами, заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

– нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

– у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

4.3. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.

4.4. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду здійснюється на підставі дозволів, які оформляються за участю органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про охорону культурної спадщини».

4.5. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з дільничим іннспектором громади  та відділенням поліції Старосамбірського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області.

4.6. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

– на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

– у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

4.7. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

4.8. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах – об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

4.9. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

порушення благоустрою території.

Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

 

5. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ (НАДАННЯ) ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

 

5.1. Подача документів для отримання дозволу

5.1.1. За отриманням дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами (далі – заявник) або уповноважена ним особа подає адміністратору через Центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) заяву за формою згідно з додатком 1 до цих Правил, до якої додаються наступні документи:

1) фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;

2) ескіз рекламного засобу з його конструктивним рішенням.

5.1.2. За наявності документів, передбачених підпунктом 5.1.1 пункту 5.1 цих Правил, адміністратор ЦНАП передає заяву та документи, що додаються до неї до робочого органу в той же день.

Заява в день її надходження від адміністратора ЦНАП реєструється робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі – журнал), який ведеться у довільній формі.

5.1.3. Робочий орган протягом двох робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу за формою згідно з додатком 2 до цих Правил.

У разі відсутності на заявлене місце чинного дозволу робочий орган визначає органи (особи), з якими необхідно погодити дозвіл та розпочинає процедуру погодження дозволу.

5.1.4. У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган, через адміністратора ЦНАП, надсилає заявнику вмотивовану відповідь із зазначенням підстав для відмови.

5.1.5. Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у видачі становить 10 робочих днів.

5.2. Погодження дозволу

5.2.1. Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:

Мінкультури – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;

Органом виконавчої влади Львівської обласної державної адміністрації – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;

утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією – у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.

5.2.2. Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

5.2.3. Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від адміністратора ЦНАП, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, з якими необхідно погодити дозвіл (підпункт 5.2.1 пункту 5.2). Зазначені органи надають погодження або відмову протягом 5 (п’яти) робочих днів.

5.2.4. За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури зазначені органи (підпункт 5.2.1 пункту 5.2) надають погодження або відмову в погодженні, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.

5.2.5. У разі ненадання зазначеними органами протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

5.2.6. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

5.3. Порядок прийняття рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та відмова у його наданні

5.3.1. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому комітету Добромильської міської ради  пропозиції та проект відповідного рішення.

5.3.2. Виконавчий комітет Добромильської міської ради  протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

Дозвіл або відмова у його видачі видається, адміністратором ЦНАП, не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.

Перший примірник дозволу, адміністратором ЦНАП, видається заявнику, другий залишається робочому органу для обліку та контролю.

5.3.3. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

5.3.4. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

5.3.5. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

5.3.6. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

5.3.7. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

5.3.8. Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

 

6. ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕМ РОЗТАШУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ

 

6.1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності, визначається згідно Порядку визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності Добромильської міської ради , а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, – на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою).

6.2. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

 

7. КОНТРОЛЬ ЗА ДОДЕРЖАННЯМ ЦИХ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇХ ПОРУШЕННЯ

 

7.1. Контроль за додержанням цих Правил Добромильської міської ради  здійснюють у межах своєї компетенції: виконавчий комітет Добромильської міської ради, робочий орган та інші органи відповідно до законодавства.

7.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

7.3. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

 

8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

8.1. Питання, що не врегульовані цими Правилами, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до рішень Добромильської  міської ради та її виконавчого комітету.

8.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних із розміщенням зовнішньої реклами, вирішуються у порядку, встановленому законодавством України.

 

 

Секретар міської ради                                                                 Олена МАЦЬКО

 

 

 

Проєкт

                                                                 Фото без опису

                                                              УКРАЇНА

                                         ДОБРОМИЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

                                                     ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

______________ сесія                                                                       VІІІ-го  скликання            

Від ________ 2025 року                                                                   № ______

м.Добромиль

РІШЕННЯ

Про затвердження правил розміщення

 зовнішньої реклами на території

Добромильської міської ради

 

Керуючись Законом України «Про рекламу», Законом України «Про охорону культурної спадщини», пп.24 п.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», з метою удосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради , активізації діяльності розповсюджувачів зовнішньої реклами, поповнення міського бюджету, враховуючи протоколи засідань постійних депутатських комісій ради з питань фінансів та планування бюджету та врегулювання земельних відносин Добромильської міської ради, Добромильська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради .

2. Функції регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради  покласти на відділ архітектури, земельних відносин, екології та управління комунальним майном .

3. Відділу архітектури, земельних відносин, екології та управління комунальним майном земельних відносин (Г.Завадська), після надання відповідного дозволу виконавчим комітетом Добромильської міської ради на розміщення зовнішньої реклами в 10 денний термін забезпечити підготовку договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами.

4. Відділу архітектури, земельних відносин,екології та управління комунальним майном земельних відносин  (Г.Завадська):

– забезпечити впровадження і суворе дотримання вимог затверджених Правил щодо розміщення в місті зовнішньої реклами;

– не допускати розміщення зовнішньої реклами на території громади без відповідного рішення виконавчого комітету  Добромильської міської ради та укладеного договору на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами;

– своєчасно вживати передбачених чинним законодавством заходів щодо порушення правил розповсюдження та розміщення реклами.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань врегулювання земельних відносин (Р.Попитак)  та з питань фінансів, бюджету, планування соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (І.Баген).

 

Т.в.о міського голови                                                 Олена МАЦЬКО

 

 

 

 

Проєкт

Фото без опису

ДОБРОМИЛЬСЬКА МІСЬКАРАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

_________2025року                                                                                                                  № ----------

 

Про затвердження Порядку визначення розміру плати

за тимчасове користування місцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади

 

Керуючись Законом України «Про рекламу», підпунктом 13 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та рішенням виконавчого комітету  міської ради від ______________ року №__________ «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської територіальної громади», виконавчий комітет Добромильської міської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильськоїміської територіальної громади, що додається.
  2. Затвердитиформудоговорунаправотимчасовогокористуваннямісцем для розміщення зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади, що додається.

           3.Затвердити зразки заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої

   реклами та зразок Дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

            4.Добромильській міській раді забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному веб-сайті  Добромильської міської ради.

            5.Встановити, що рішення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті Добромильської міської ради.

          6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського   голови Тетяну ТЕРЛЕЦЬКУ.

 

Т.в.о.міськогоголови                                                                           Олена МАЦЬКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Добромильської міської ради

від ________2025року № ____

 

 

 

ПОРЯДОК

визначення розміру плати за тимчасове користування місцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади

    1. Загальні положення
      1. Порядоквизначеннярозміруплатизатимчасовекористуваннямісцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади (далі-Порядок) розроблений відповідно до пунктів 32, 33 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та рішення виконавчого комітету Добромильської міської ради від _______ 2025 року №  «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території   Добромильської міської територіальної громади».
      2. Підставою для укладення договору на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади є дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, виданий в установленому законодавством порядку.
    2. Основні типи рекламних засобів:

з/п

Типирекламнихзасобів

Одиницявиміру

(замісяць)

1

Щит,щостоїтьокремо

За 1 кв.м.

2

Телевізійнийекран,щостоїтьокремо

За 1 кв.м.

3

Лайтпостер,що стоїть окремо

За 1 кв.м.

4

Лайтпостер,що стоїть окремо на опорі

За1кв.м.

5

Тумба,об’ємно-просторова конструкція, що стоять

окремо

За 1 кв.м.

6

Прапор,парасоля,намет,яківикористовуютьсяяк

рекламоносії

За одиницю

7

Конструкціянадахубудівлі(будинку),споруди

За 1 кв.м.

8

Щитнафасадібудинку(будівлі),споруди

За 1 кв.м.

9

Медіафасад

За 1 кв.м.

10

Графічна(лазерна)проекційна установка, об'ємно-

просторова(голографічна)проекційнаустановка

За 1 кв.м.

 

11

Лайтпостер на фасаді будинку(будівлі),споруди

За 1 кв.м.

12

Банер,панно нафасадібудинку(будівлі),споруди

За 1 кв.м.

13

Спеціальнарекламнаконструкція

нафасадібудинку(будівлі)споруді

За 1 кв.м.

14

Спеціальна рекламна конструкція,

Що розміщується під кутом до фасаду будинку (будівлі) споруді

За 1 кв.м.

15

Електронне табло,«рядок,щобіжить»

На фасадібудинку(будівлі),споруді

За 1 кв.м.

16

Елементи зовнішнього благоустрою, що використовуються як рекламоносії

(телефоннакабіна,урна,лава)

За 1 кв.м.

17

Афішна(інформаційна)тумба

За 1 кв.м.

18

Пневмостенд, повітряна куля,

яківикористовуютьсяякрекламніносії

За одиницю

19

Пілон(стела),що стоїть окремо

За 1 кв.м.

20

Рекламно-інформаційнийпокажчик,

щостоїтьокремонаопорі

За 1 кв.м.

21

Штендер виносний

За 1 кв.м.

 

    1. Визначеннярозміруплатизатимчасовекористуваннямісцядля розміщення об’єктів зовнішньої реклами
      1. Плата за тимчасове користування місцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади (далі – плата), залежить від базових тарифів, проекції площі місця розміщення рекламної конструкції на землюз врахуванням  економічної  оцінки території  міської ради, кількості рекламних площ, та мінімальної заробітної плати.

Територія  Добромильської міської  поділяється на  дві  укрупнені економіко-

планувальні зони, щодо яких розраховуються ставки плати при розміщенні

зовнішньої реклами.

I зона – центральна – історична: територія обмежена вулицями в м.Добромилі: Лесі Українки,Хирівська,пл.Ринок,Галицька

в с.Нижанковичі-вул.Костюшка ,Міцкевича,Площа Свобода

 зона – периферійна: вздовж автомобільних доріг  населених пунктів.

      1. Розрахунок плати за тимчасове користування місцем для розміщення зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильськоїміської територіальної громади, здійснюється за формулою:

Р =БТх Пх КхКе,де

Р–розмірплатизатимчасовекористуваннямісцемдлярозташування рекламних засобів;

БТ–базовийтарифза1кв.м.(1%відрозмірупрожитковогомінімуму для працездатних осіб, встановленого законом);

П–площамісцярозташуваннярекламногозасобу; К – коефіцієнт сторонності, становить:

  • дляодносторонньогорекламногозасобу–1;
  • длядвосторонньогорекламногозасобу– 2.

Ке -     Коефіцієнт економічної зони

      1. Плата не враховує податок на додану вартість, який має бути обчислений додатково відповідно до законодавства.
      2. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати у разі відсутності рекламного засобу за наявності дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

 

 

4.Платазатимчасовекористуваннямісцемдлярозміщення зовнішньої реклами

      1. Місячний розмір плати вказується у договорі про надання в тимчасове користування місця для розміщення зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності  Добромильської міської територіальної громади.
      2. Плата за тимчасове користування місцем для розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади вноситься не пізніше двадцять п’ятого числа поточного місяця. При укладенні нового договору про надання в тимчасове користування місця для розміщення зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади, для розташування рекламного засобу, плата вноситься авансом не менш як за один місяць.
      3. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцем розміщення рекламного засобу у разі відсутності рекламного засобу на вказаному місці.
      4. Виконавчий комітет Добромильської міської ради може переглядати базові тарифи, встановлені цим Порядком, залежно від умов розвитку рекламного ринку, але не частіше одного разу на рік.
    1. Спори щодо розрахунку та сплати за тимчасове користування місцем розміщення рекламного засобу, що перебуває в комунальній власності  Добромильської міської територіальної громади вирішуються у судовому порядку
 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

 Добромильської міської ради від _____ 2025 року №

 

 

ДОГОВІР

На право тимчасового користування місцем

Для розміщення зовнішньої реклами, які перебувають

У комунальній власності Добромильської міської територіальної громади

 

м.Добромиль

«                                            »                                20       року

 

Добромильська  міська рада, в особі                                                                                                 

                                                                                                                                                                ,

 що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», зоднієї сторони, та          

 
   
 

 

(надалі - Розповсюджувач реклами), з другої сторони, які надалі разом іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали цей Договір про наступне:

1.Терміни в Договорі

        • Терміни, що застосовуються в цьому Договорі, вживаються у значенні відповідно до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів Українивід29.12.2003року№2067,Правилрозміщеннязовнішньоїрекламина території Добромильської  міської територіальної громади, затверджених рішенням виконавчого комітетуДобромильської міськоїрадивід          2025року№.

 

2.Предмет Договору

        • Договір регулює правовідносини, що виникають між Добромильською міською радою та Розповсюджувачем реклами щодо розміщення рекламних засобів для розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської територіальної громади, а також надання у тимчасове платне користування місць для розміщення рекламних засобів за адресами і на терміни, визначеними у виданих дозволах на розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської територіальної громади, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської міської територіальної громади та Порядком визначення розміру плати за

розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності  Добромильської міської територіальної громади.

        • Добромильська міська рада передає Розповсюджувачу реклами в тимчасове оплатне користування місця для розміщення рекламних засобів. Розповсюджувач реклами розміщує рекламні засоби у відповідності з Дозволами на розміщення зовнішньої реклами та здійснює плату за тимчасове користування місцями для розміщення рекламних засобів згідно з умовами Договору.

3.Права та обов’язки Сторін

        • Добромильська міська рада має право:
          1. Здійснювати контроль за дотриманням Розповсюджувачем реклами вимог чинного законодавства про рекламу та виконання зобов’язань, передбачених Договором.
          2. Вживати необхідні заходи, передбачені чинним законодавством про рекламу та умовами Договору, у разі виявлення порушень зі сторони Розповсюджувача реклами:
            1. Звертатись до Розповсюджувача реклами у разі порушення ним вимог законодавства про рекламу з вимогою усунути порушення у термін, вказаний у вимозі.
            2. Анулювання виданого Розповсюджувачу реклами дозволу у випадках, визначених чинним законодавством та Порядком розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської  міської територіальної громади.
            3. Організовувати демонтаж рекламного засобу з подальшим відшкодуванням коштів Розповсюджувачем реклами, якщо останнім не проведений демонтаж добровільно у встановлені терміни, у випадках, визначених чинним законодавством.
          3. Відмовити Розповсюджувачу реклами у продовженні терміну дії пріоритету чи дозволу у випадках, передбачених чинним законодавством України та Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської  міської територіальної громади.
          4. На підставі рішення виконавчого комітету Добромильської міської ради у встановленому порядку змінювати тарифи за користування місцями, що перебувають у комунальній власності Добромильська міської територіальної громади, для розміщення конструкцій зовнішньої реклами.
          5. Своєчасно отримувати від Розповсюджувача реклами плату за тимчасове користування місцем для розміщення рекламного засобу відповідно до умов Договору.
          6. Нараховувати та вимагати від Розповсюджувача реклами сплати накладених штрафних санкцій (штрафу, пені) за порушення умов Договору у розмірі та у порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством.
          7. Користуватися іншими правами, передбаченими Договором та чинним законодавством України.
        • Добромильська міська рада зобов’язується:
          1. Надавати Розповсюджувачу реклами у тимчасове платне користування місця для розміщення рекламних засобів за адресами і натерміни, визначеними у виданих дозволах на розміщення зовнішньої рекламина території Добромильська  міської територіальної громади, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської  міської територіальної громади.
          2. Встановлювати Розповсюджувачу реклами до отримання ним дозволів на розміщення зовнішньої реклами пріоритет на місце розміщення рекламного засобу.
          3. Не встановлювати на визначені Договором місця пріоритети іншим особам протягом терміну дії встановленого пріоритету.
          4. Не надавати визначені Договором місця у тимчасове користування іншим особам протягом терміну дії пріоритету та дозволу.
          5. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розміщення рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розміщення рекламного засобу, у 7-денний термін повідомляти про це Розповсюджувача реклами.
          6. У 10-денний термін з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва надати Розповсюджувачу реклами інформацію про інше рівноцінне місце.
          7. Готувати та своєчасно надавати Розповсюджувачу реклами всі необхідні документи згідно з Договором.
          8. Повідомляти Розповсюджувача реклами у письмовій формі про зміну тарифів за користування місцями, які перебувають у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади, для розміщення рекламних засобів на підставі рішення виконавчого комітету Добромильської міської ради.
          9. Виконувати інші обов’язки, передбачені Договором та нормами чинного законодавства України.
        • Розповсюджувачрекламимаєправо:
          1. Встановлюватирекламнізасобивідповіднодовиданихдозволів.
          2. Вимагати надання нового місця у разі зміни містобудівної ситуації, проведенняреконструкції,ремонту,будівництванамісцірозміщення
 

рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розміщення рекламного засобу.

          1. Користуватися іншими правами, передбаченими Договором та нормами чинного законодавства України.
        1. Розповсюджувачрекламизобов’язується:
          1. Не розміщувати рекламні засоби з порушенням вимог Законів України «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», Типових правил розміщення зовнішньої реклами та Правил розміщення зовнішньої реклами на території Добромильської  міської територіальної громади, умов цього Договору.
          2. Невстановлюватирекламнізасобибездозволунаїхрозміщення.
          3. Використовувати надані за Договором місця у тимчасове користування за цільовим призначенням для розміщення рекламних засобів відповідно до умов виданих дозволів.
          4. Встановлювати рекламні засоби відповідно до дозвільно-проектної документації, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних і наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з дотриманням правил техніки безпеки, пожежної безпеки; забезпечувати технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.
          5. Утримувати рекламні засоби уналежномутехнічномуі санітарному станітауразінеобхідностіпроводитивласнимкоштомпоточний ремонт; впорядковувати місця для розміщення рекламних засобів; власним коштом усувати можливі пошкодження місця, рослинності, що на ньому розміщена, та комунікацій, які пролягають у цьому місці, у встановленому порядку.
          6. Відшкодовувати у повному обсязі балансоутримувачу місця матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розміщення спеціальної конструкції з вини Розповсюджувача реклами.
          7. Своєчасно та у повному обсязі здійснювати плату за тимчасове користування місцями з дати встановлення пріоритету або дозволу на розміщення зовнішньої реклами за діючими на день сплати тарифами, визначеними Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Добромильської  міської територіальної громади, для розміщення рекламних засобів.
          8. Протягом семи днів з дати звернення Добромильської  міської ради щодо розміщення соціальної реклами в обсязі, який не перевищує п’ять відсотків на рік від загальної площі поверхонь рекламних засобів (зокрема вільних від комерційної реклами та обов’язків перед рекламодавцями щодо таких поверхонь),на умовах оплати,зазначених у Договорі. У разі

неможливості з об’єктивних причин розмістити соціальну рекламу у визначений цим підпунктом термін, інший термін повинен бути погоджений Сторонами у письмовій формі.

      1. Демонтувати п’ятнадцяти денний термін конструкції зовнішньої реклами після закінчення терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії Договору, а також у семи денний термін у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва на місці розміщення конструкції або зміни містобудівної ситуації, про що повідомити Добромильську  міську раду у письмовій формі з долученням фотофіксації місця розміщення рекламного засобу до і після демонтажу.
      2. Після демонтажу конструкції зовнішньої реклами привести місце до стану, в якому воно було до передачі його у користування.
      3. Відшкодовувати витрати, пов’язані з примусовим демонтажем рекламного засобу на підставі виставлених рахунків  Добромильської  міської ради.
      4. У тижневий термін письмово (рекомендованим листом) повідомляти Добромильську міську раду про зміну місцезнаходження, адреси для листування, банківського рахунку, найменування, коду ЄДРПОУ,реорганізацію або ліквідацію.

 

 4.Плата за тимчасове користування місцем для розміщення зовнішньої реклами. Порядок розрахунків

        • Розмір плати за тимчасове користування місцем для розміщення рекламного засобу встановлюється на підставі рішення виконавчого комітету Добромильської  міської ради.
        • Підставою для нарахування та внесення Розповсюджувачем реклами напоточнийрахунокДобромильськоїміськоїрадиплати,передбаченоїупункті

4.1цьогоДоговору,єцей Договір.

        • У разі встановлення пріоритету на місце для розміщення рекламного засобу Розповсюджувач реклами зобов’язується з дати встановлення такого пріоритету сплачувати плату, що складає двадцять п’ять відсотків плати за користування місцем для розміщення рекламного засобу, протягом перших трьох місяців встановленого пріоритету та протягом наступних трьох місяців у разі продовження пріоритету у зв’язку з потребою виконання архітектурно- планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації.

У разі продовження встановленого пріоритету на три місяці за письмовим зверненням Розповсюджувача реклами плата справляється у розмірі ста відсотків плати за користування місцем для розміщення рекламного засобу.

        • З дати прийняття виконавчим комітетом Добромильської міської ради рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами розмір плати за право тимчасового користування місцем, яке перебуває у комунальній власності Добромильської  міської територіальної громади, для розміщення рекламного засобу становить:                                                                                                           

 
   
 

 

        • Розповсюджувач реклами здійснює оплату за тимчасове користування місцем, яке перебуває у комунальній власності Добромильської міської територіальної громади, для розміщення рекламного засобу щомісячно до двадцять п’ятого числа поточного місяця до загального фонду міського бюджету за кодом бюджетної класифікації доходів 24060300 «Інші надходження».

За перший календарний місяць встановленого за Розповсюджувачем реклами пріоритету на заявлене місце розміщення рекламного засобу та у разі продовження терміну дії пріоритету щодо такого місця Розповсюджувач реклами вносить плату у п’яти денний термін з дати встановлення пріоритету.

        • У разі зміни базових тарифів внесення плати Розповсюджувачем реклами здійснюється у розмірі нових тарифів з дати набрання ними чинності. Розповсюджувач реклами зобов’язаний не пізніше п’ятнадцяти днів з цієї дати підписати з Добромильською  міською радою зміни до Договору. Якщо Розповсюджувачем реклами не підписані зміни до Договору то він не звільняється від внесення плати за новими (зміненими) тарифами від дати їх встановлення.
        • Базовий тариф за користування місцем підлягає коригуванню щорічно на рівень інфляції за попередній рік.
        • Розповсюджувач реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцями при відсутності на них рекламного засобу, дозвіл на розміщення якого виданий у встановленому порядку.
        • На період реконструкції, ремонту чи будівництва на місці розміщення конструкції або зміни містобудівної ситуації, що призвели до тимчасового призупиненнядіїдозволу,платазамісценесправляється.Нарахуванняплатиза тимчасове користування місцем для розміщення об’єктів зовнішньої реклами припиняється з дати повідомлення Розповсюджувачем реклами Добромильську міську раду про демонтаж рекламного засобу, що підтверджується фотофіксацією. Витрати на демонтаж і монтаж на новому місці несе Розповсюджувач реклами.
        • На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та місцевих свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламнізасоби.РозміщеннясоціальноїрекламиРозповсюджувачемреклами
 

здійснюєтьсязаузгодженнямзвиконавчимкомітетомДобромильськоїміськоїради.

 

      1. Відповідальністьсторін
        • За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків за Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до умов цьогоДоговору та чинного законодавства України.
        • Розповсюджувач реклами несе повну відповідальність за надійність, справність та безпечність конструкції, яку він встановив або на йогозамовлення встановлена, на яку Розповсюджувач реклами має виданий у встановленому порядку дозвіл.

Розповсюджувач реклами зобов’язаний власним коштом усувати несправності, дефекти такої конструкції, ліквідовувати аварійні ситуації, що виникли у процесі експлуатації цієї конструкції, а також відшкодувати збитки, завдані такими несправностями чи аварійними ситуаціями та/або їх невчасним усуненням.

        • При невиконанні Розповсюджувачем реклами вимоги Добромильської міської ради про демонтаж самовільно встановленої конструкції, чи після закінчення терміну дії дозволу на її встановлення або Договору, чи після скасування дозволу на її встановлення, конструкція демонтуєтьсяДобромильською міською радою примусово. Розповсюджувач реклами відшкодовує Добромильській міській раді вартість примусового демонтажу, транспортування і зберігання такої конструкції згідно з виставленим рахунком.
        • Ризик випадкового пошкодження або знищення конструкції чи її частини несе Розповсюджувач реклами.
        • У разі самовільного встановлення рекламного засобу конструкція підлягає обов’язковому демонтажу.

 

      1. Вирішенняспорів
        • Будь-які спори, претензії та вимоги, що виникають у зв’язку з виконанням Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.

 

      1. Форс-мажор
        • Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі сторін. У разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість

 виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону у п’яти денний термін.

 

      1. Термін дії Договору
        • ДоговірнабираєчинностіздатийогопідписанняСторонамиідієдо

                                       .

        • Дострокове припинення дії Договору за ініціативою Добромильської міської ради можливе у разі:
          1. Скасування (припинення) дозволу(-ів), відмови у його наданні (продовженні терміну його дії).
          2. Втрати (скасування) пріоритету на місце розміщення рекламного засобу.
          3. Наявності заборгованості Розповсюджувача реклами зі сплати коштів за право тимчасового користування місцем для розміщення рекламних засобів більше ніж 3 місяці. Моментом дострокового розірвання Договору є наступний календарний день що слідує за останнім календарним днем трьох місячного терміну несплати. З моменту дострокового розірвання Договору Розповсюджувач реклами втрачає право користування місцем для розміщення рекламного засобу.
          4. Невжиття Розповсюджувачем реклами належних заходів щодо усунення порушень вимог чинного законодавства щодо порядку розміщення та експлуатації рекламного засобу.
          5. Внаслідок форс-мажорних обставин, які перешкоджають чи унеможливлюють виконання обов’язків за Договором.
          6. В інших випадках, передбачених Договором та чинним законодавством.

 

      1. Прикінцеві положення
        • Усі зміни та доповнення до Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони оформлені письмово і підписані уповноваженими представниками Сторін.
        • Дозволи на розміщення конструкцій зовнішньої реклами та/або рішення виконавчого комітету Добромильської міської ради про встановлені пріоритети є невід’ємною частиною Договору.
        • Договір, складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один примірник зберігається в Добромильській міській раді, другий у Розповсюджувача реклами.
        • Сторони своїми підписами свідчать про досягнення згоди щодо усіх умов Договору.
      2. Реквізити та підписи сторін

 

Добромильська міська рада

 

Місцезнаходження:

пл.Ринок,1м.Добромиль,

Самбірський район,Львівська область,82042

кодЄДРПОУ04056003

р/pUA_______________

 МФО 825014

Розповсюджувач реклами:

 

Місце знаходження:

 

 

                                                                                  код ЄДРПОУ/РНОКПП

                                                                                

р/p                                                                          

МФО                                                                      

(підпис)

М.П.

 

(підпис)

М.П.

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до Правил розміщення

зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради

 

Керівнику робочого органу

______________________________

(виконавчий орган міської ради)

 

______________ р. № ___

 

ЗАЯВА

про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

Заявник ________________________________________________________________________

(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої

 

________________________________________________________________________________

реклами, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові)

 

Адреса заявника _________________________________________________________________

(для юридичної особи – місцезнаходження, для фізичної особи –

________________________________________________________________________________

місце проживання, паспортні дані)

 

Ідентифікаційний код юридичної особи

або ідентифікаційний номер фізичної особи __________________________________________

 

Телефон (телефакс) ______________________________________________________________

 

Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою

 

________________________________________________________________________________

(повна адреса місця розташування рекламного засобу)

________________________________________________________________________________

 

строком на ______________________________________________________________________

(літерами)

 

Перелік документів, що додаються:

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Заявник

або уповноважена ним особа_______________      _____________________

                                    (підпис)                                (ініціали та п різвище)

 

М.П.

 

 

 

Додаток 3

до Правил розміщення

зовнішньої реклами на території Добромильської міської ради

 

 

про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

Виданий _____________________ р. на підставі рішення виконавчого комітету  Добромильськоїміської ради від __________________________________________________________________

(дата і номер рішення)

_______________________________________________________________________________

(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньоїреклами, для фізичної

_______________________________________________________________________________

особи – прізвище, ім’я та по батькові)

_______________________________________________________________________________

(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,

_______________________________________________________________________________

ідентифікаційний код (номер)

 

Адреса місця розташування рекламного засобу _______________________________________

_______________________________________________________________________________

 

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу _____________________________________________________________________________

(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)

 

Фотокартка або комп’ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу

 

Ескіз з конструктивним рішенням рекламного засобу

Топогеодезичний знімок місцевості (М1:500) з прив’язкою місця розташування рекламного засобу

 

Відповідальний за

топогеодезичне знімання                _______________                             ___________________

                                   М.П.                           (підпис)                            (ініціали та прізвище)

 

 

Керівник робочого органу             _______________                             ___________________

                                                                       (підпис)                              (ініціали та прізвище)

 

 

 

Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу

 

 

Керівник робочого органу             _______________                             ___________________

                                                                       (підпис)                         (ініціали та прізвище)

 

 

Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано