Інформація ГУ ДПС у Львівській області

Дата: 23.01.2025 10:14
Кількість переглядів: 71

Закон № 4113: щодо відповідальності за несплату авансових внесків

єдинниками 

Самбірська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області інформує. 
Несплата (неперерахування) або сплата (перерахування) не в повному обсязі
ФОП – платниками єдиного податку першої, другої та четвертої груп авансових
внесків з військового збору в порядку та строки, визначені Кодексом, тягне за
собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків ставки військового збору,
визначеної Кодексом. 
ФОП – платники єдиного податку третьої групи за порушення правил сплати
(перерахування) сум військового збору притягаються до відповідальності у
вигляді штрафу в розмірах, визначених статтею 124 Кодексу. 
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області:
 https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv

 

В ДПІ Самбірського ЦОП надають фахові податкові консультації платникам

податків

Працівниками Самбірської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області постійно
надаються податкові консультації платникам податків щодо застосування норм
податкового законодавства та адміністративні послуги, зокрема видача
реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Крім цього, платникам надається консультація щодо використання електронних
сервісів ДПС, а саме Електронного кабінету та застосунку "Моя податкова", за
допомогою яких платники податків в режимі реального часу можуть продати
податкову декларацію на податкову знижку, дізнатися про
наявність/відсутність податкового боргу.
Також податківці проводять інформаційні заходи, присвячені актуальним
питанням податкового законодавства. Розповідають про інформаційні кампанії
ДПС, Деклараційну кампанію 2025. Ознайомлюють також з основними
аспектами Національної стратегії доходів до 2030 року; про реалізацію
експериментального проекту щодо функціонування системи управління
податковими ризиками (комплаєнс-ризиками); Комунікаційну податкову
платформу. Наголошують, що Проєкт «Територія високого рівня податкової
довіри» – це зміна підходів у комунікації платників з податковою службою та
побудова прозорих відносин між державою і підприємцями.
Детальніше: https://tpd.tax.gov.ua/

 

До уваги платників єдиного податку четвертої групи (юридичні особи)!


Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру листом від 15.01.2025
 № 6-28-0.22-18/17-25  поінформувала ДПС України про щорічну індексацію нормативної
грошової оцінки земель за 2024 рік. 
Так, значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель за 2024 рік
становить 1,12, який необхідно застосовувати для обчислення єдиного податку четвертої
групи під час складання податкової звітності на 2025 рік. 
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно
залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель (пункт 289.2 статті 289
Податкового кодексу України).  
Витяги про нормативну грошову оцінку, які були сформовані автоматично програмним
забезпеченням Державного земельного кадастру в період з 01 січня до 16 січня 2025 року, не
містять коефіцієнту індексації за 2024 рік, тому значення нормативної грошової оцінки
земель, зазначене в таких витягах, потребує перерахунку із застосуванням коефіцієнта за
2024 рік. Тобто  визначене значення у таких витягах необхідно помножити на коефіцієнт
1,12. 
При цьому, для розрахунку мінімального податкового зобов’язання (МПЗ) за 2024 рік, яке
буде подаватись у складі податкової декларації на 2025 рік, застосовуватиметься коефіцієнт
індексації  нормативної грошової оцінки земель - 1,051 .
Крім цього,   1 грудня 2024 року набрав чинності Закон України від  10 жовтня 2024 року №
4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо
забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану» (далі –
Закон № 4015) зі змінами.  
 Так, підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу доповнено пунктами 67 1  та
74. 
Пунктом 67 1  підрозділом 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу передбачено, що
при визначенні мінімального податкового зобов'язання за   2025 рік та наступні роки,
закінчуючи роком, у якому буде припинено або скасовано воєнний стан, введений Указом
Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №
64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України
«Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102 – ІХ, коефіцієнт
"К", визначений у підпунктах 38 1 .1.1 і 38 1 .1.2 пункту 38 1 .1 статті 38 1  Кодексу, застосовується
із значенням 0,057. 
Уперше   коефіцієнт 0,057 слід застосовувати при розрахунку МПЗ за 2025 рік, тобто його
будуть застосовувати при розрахунку МПЗ на початку 2026 року.
Мінімальне податкове зобов’язання  за 2024 рік (яке розраховуватиметься при складанні
декларації на 2025 рік) необхідно рахувати  із застосуванням коефіцієнта - 0,05.
Відповідно до пункту 74 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу з 1 січня
2024 року по 31 грудня року, у якому буде припинено або скасовано воєнний стан, введений
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022
року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента
України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ сума
мінімального податкового зобов'язання, визначена відповідно до підпунктів 38 1 .1.1 і 38 1 .1.2
пункту 38 1 .1 статті 38 1  Кодексу, не може становити менше 700 гривень з 1 гектара, а для
земельних ділянок, у площі яких частка ріллі становить не менше 50 відсотків, – 1400
гривень з 1 гектара. 
Дія цього пункту не поширюється на земельні ділянки, земельні частки (паї) що
розташовані на територіях можливих бойових дій, які включені до Переліку територій, на
яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією. 
Отже, при складанні розрахунку мінімального податкового зобов’язання  за 2024 рік, яке
буде подаватись у складі податкової декларації на 2025 рік, слід врахувати, що  розмір МПЗ
не може бути меншим за 700 грн з 1 гектара, а для земельних ділянок з переважною часткою
ріллі (не менше 50 %) МПЗ встановлено на рівні 1400 гривень.

 

Законодавчі зміни у сфері ліцензування, які набули чинності з 1 січня

2025 року

З 1 січня 2025 року повністю набирав чинності розділ VII Закону № 3817 щодо
ліцензування, згідно з яким передбачено, зокрема:
1) Перелік органів ліцензування та види ліцензій, де на кожний вид господарської діяльності
надається окрема ліцензія (стаття 41 Закону № 3817):
на право виробництва спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних
напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального;
на право оптової торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, алкогольними
напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах,
пальним;
на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що
використовуються в електронних сигаретах;
на право роздрібної торгівлі пальним та на право зберігання пального, на право зберігання
пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки.
При цьому, вперше запроваджується ліцензування також діяльності з вирощування тютюну
та ферментації тютюнової сировини.
2) Встановлено безстрокову дію всіх ліцензій, що видаються з 1 січня 2025 року. При цьому
ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності, які були видані
відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне
регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних
напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та
пального» (далі – Закон № 481) до 1 січня 2025 року, вважаються чинними та підтверджують
право на провадження відповідного виду (видів) господарської діяльності до завершення
строку, на який їх було видано (для ліцензій, виданих на визначений строк), або до дня
припинення їхньої дії в порядку, визначеному цим Законом (пункт 3 розділу ХІІІ Закону №
3817).
3) Встановлено підстави для прийняття органом ліцензування рішення про припинення дії
ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності та суттєво
розширено їх перелік порівняно із переліком підстав для анулювання ліцензій, що діяв до 1
січня 2025 року. При цьому зазначений перелік підстав застосовується при розгляді питання
щодо припинення дії як ліцензій, що видані відповідно до Закону № 481, так і видані після 1
січня 2025 року;
4) Вартість ліцензій встановлено з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, в якому сплачується платіж
(статті 51 – 53 Закону № 3817).
Інформація щодо вартості ліцензій у 2025 році розміщена на веб-порталі
ДПС: https://tax.gov.ua/pro-sts-ukraini/struktura/aparat/departament-kontrolyu-za-pidaktsiznimi-
tovarami/povidomlennya/852948.html
При цьому, з урахуванням позиції, погодженої з Міністерством фінансів України,
починаючи з 1 січня 2025 року, розмір річної плати за ліцензії (в т.ч. для ліцензій, плата за
які справляється щоквартально рівними частинами) визначається у розмірі, встановленому
залежно від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої:
на 1 січня податкового року, в якому видається відповідна ліцензія та здійснюється
відповідний платіж – за перший рік дії ліцензії;
на 1 січня податкового року, в якому настає строк сплати чергового річного платежу – за
наступні періоди (роки) дії ліцензії.
Виходячи саме з такого розміру річної плати / чергової річної плати за ліцензію,
визначається розмір щоквартальних платежів річної плати за ліцензії на право роздрібної
торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в
електронних сигаретах.
При визначенні розміру щоквартальних платежів річної плати за ліцензії на право роздрібної
торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в
електронних сигаретах, які були видані відповідно до Закону №481 з початком терміну дії до

1 січня 2025 року, та по яких був встановлений розмір річної плати за ліцензію відповідно до
статті 15 Закону № 481, наступні квартальні платежі у 2025 році справляються у розмірі,
встановленому цією статтею. Законом № 3817 здійснення у поточному році доплата
сплаченої у попередньому році квартальної частини річної плати за ліцензії, термін дії якої
почався в попередньому році, не передбачена.
Законом № 3817 передбачено, що суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити сплату
чергової річної плати або щоквартальної частини річної плати за надану ліцензію на право
провадження відповідного виду господарської діяльності до початку кожного наступного
річного (квартального) періоду та повідомити відповідний орган ліцензування про внесення
чергового платежу за ліцензію в паперовій або в електронній формі у порядку,
встановленому статтею 42 Кодексу, із зазначенням коду класифікації доходів бюджету, суми
внесеного платежу, номера і дати платіжної інструкції, що підтверджує внесення річної
плати або щоквартальної частини річної плати за відповідну ліцензію.
Контроль за сплатою річної плати або щоквартальної частини річної плати за ліцензію
здійснюється органом ліцензування. Для здійснення контролю ліцензіат подає до
відповідного органу ліцензування заяву про внесення чергового платежу за ліцензію в
паперовій або електронній формі у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу, в якій
зазначає код класифікації доходів бюджету, суму внесеного платежу, номер і дату платіжної
інструкції, що підтверджує внесення річної плати або щоквартальної частини річної плати за
відповідну ліцензію.
Такий самий порядок застосовується також при здійсненні контролю за сплатою чергових
платежів за ліцензіями, що видані до набрання чинності Закону № 3817. При цьому
проставлення відмітки про внесення сплати на оригіналі таких ліцензії, що отримана
платником у паперовому вигляді не передбачено.
5) для отримання ліцензії суб’єкт господарювання подає до органу ліцензування заяву про
отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської діяльності у
паперовій або електронній формі у порядку, визначеному статтею 42 Податкового кодексу
України.
Частиною третьою статті 43 розділу VII Закону № 3817 визначено виключний перелік
відомостей, що наводиться у заяві про отримання ліцензії на право провадження
відповідного виду господарської діяльності, та документів, що подаються до такої заяви у
визначених цим Законом випадках.
Відповідно до частини сьомої статті 34 та частини сьомої статті 35 Закону № 3817
Кабінетом Міністрів України затверджуються:
форми заяв про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської
діяльності, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з
виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв,
тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних
сигаретах, про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду
господарської діяльності та порядок їх заповнення;
форми заяв про отримання ліцензії на право провадження відповідного виду господарської
діяльності, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів та
місць обігу пального, про припинення дії ліцензії на право провадження відповідного виду
господарської діяльності та порядок їх заповнення.
Водночас відповідно до пункту 3 розділу ХІІІ Закону № 3817 до затвердження форми заяв,
визначених Законом № 3817, такі заяви подаються в довільній формі із зазначенням всіх
відомостей, передбачених цим Законом.
У зв’язку з цим, до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Деякі
питання ведення єдиних реєстрів ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового,
спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та
рідин, що використовуються в електронних сигаретах, ліцензіатів та місць обігу пального» та
із урахуванням положення пункту 3 розділу ХІІІ Закону № 3817, до затвердження форми
заяв, визначених цим Законом, зокрема, щодо:
отримання ліцензії;

внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів;
внесення чергового платежу за отриману ліцензію;
припинення дії ліцензії;
отримання витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів,
такі заяви подаються в довільній формі із зазначенням всіх відомостей, передбачених цим
Законом.
Для зручності суб’єктів господарювання та посадових осіб територіальних органів ДПС
рекомендовані форми відповідних заяв розміщено на вебпорталі ДПС за адресами:
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/855916.html;
https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/855917.html;
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/kontrol-virobnitstva-ta-obigu/855916.html.
У випадку обрання заявником способу подання заяв в електронній формі слід врахувати, що
меню «Листування» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати
заяву про отримання ліцензії, про припинення дії ліцензії, внесення чергового платежу за
ліцензії на право провадження відповідного виду діяльності, а також внесення змін до
відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів. Відповідно до Порядку
функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів
України від 14.07.2017 № 637, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за
№ 942/30810, усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи
відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та
завантажуються до інформаційних ресурсів ДПС.
Слід звернути увагу, що ліцензія на право провадження відповідного виду господарської
діяльності надається за умови проходження електронної ідентифікації онлайн в
електронному кабінеті з дотриманням вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію
та електронні довірчі послуги» і здійснення листування з контролюючим органом через
електронний кабінет відповідно до прийнятої контролюючим органом заяви про бажання
отримувати документи через електронний кабінет (стаття 42 Закону № 3817).
6) Законом № 3817 визначено новий порядок надання ліцензій суб’єктам господарювання на
право провадження відповідного виду діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до
цього Закону, який передбачає:
прийняття рішень про надання ліцензії з подальшим внесенням органом ліцензування
відомостей про надану ліцензію на право провадження відповідного виду господарської
діяльності до відповідного Єдиного реєстру ліцензіатів та направленням заявнику витягу з
відповідного реєстру;
або прийняття у визначених Законом випадках рішень про відмову у наданні ліцензії на
право провадження відповідного виду господарської діяльності, з подальшим направленням
такого рішення заявнику.
При цьому з 1 січня 2025 року встановлено, що заявник набуває право на провадження виду
господарської діяльності з дня внесення органом ліцензування відомостей про надану
ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності до відповідного
Єдиного реєстру ліцензіатів (або з дня, наступного за днем виникнення безумовного
обов’язку внесення органом ліцензування відомостей про надану ліцензію на право
провадження відповідного виду господарської діяльності до зазначених реєстрів), про що
органом ліцензування надсилається відповідний витяг з відповідного реєстру.
Довідково. Вищезазначена інформація викладена у листі ДПС України від 17.01.2025 №
1425/7/99-00-09-04-02-07.

 

В Самбірській ДПІ відбулась зустріч: про актуальні питання

податкового законодавства

Днями на зустрічі із платниками податків начальник Самбірської ДПІ Михайло
Білий інформував платників про актуальні питання податкового законодавства.
Зокрема обговорюють реалізацію експериментального проекту щодо
функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками)
в Державній податковій службі» відповідно до постанови Кабінету Міністрів
України постанови від 25 липня 2024 року № 854. Зусилля з реформування ДПС
наразі  зосереджені, у тому числі, на розробленні сучасних практик управління
комплаєнс-ризиками (ризиками дотримання податкового законодавства), що також
закріплено в Національній стратегії доходів до 2030 року, зазначають податківці.
Податківці повідомляють про початок Деклараційної  кампанії 2025, сучасні
нововведення та електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет платника
та застосунок «Моя податкова», за допомогою яких платники податків мають
можливість листуватися з податковою, подавати податкову звітність, отримати
інформацію про стан розрахунків з бюджетом, довідку про суми отриманих
доходів та сплачених податків, переглянути повідомлення-рішення на сплату
майнових податків, подати декларацію про майновий стан і доходи для отримання
податкової знижки за навчання тощо.   
Також обговорюють інформаційні кампанії ДПС, новації в оподаткуванні,
застосування застосування РРО/ПРРО, Комунікаційну податкову платформу.

 

Коли необхідно подавати до контролюючих органів витяг з технічної
документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки? 


Самбірська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області повідомляє,
що у Податковому кодексі України (далі – Кодекс) (пункт 286.2 статті 286
Кодексу) визначено лише два випадки коли платник податків подає до
контролюючого органу витяг із технічної документації про нормативну
грошову оцінку земельної ділянки, а саме: 
- при поданні першої декларації платником (фактичного початку діяльності як
платника плати за землю) та 
- у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. 
При цьому законодавство України не обмежує власника та/або користувача
земельної ділянки у періодичності отримання таких витягів, однак податковим
законодавством встановлено правило їх застосування для визначення
податкового зобов’язання з плати за землю. 
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській
області:  https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv

 

У Самбірській ДПІ інформують платників про кампанію декларування

громадянами доходів, отриманих протягом 2024 року

Працівники Самбірської ДПІ інформують платників щодо кампанії
декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2024 року.
Декларацію можна подати в один з таких способів:
- особисто або уповноваженою особою;
- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Для подання податкової декларації податківці рекомендують скористатися
«Електронним кабінетом платника».
Фахівці податкової інспекції роз’яснюють, що для спрощення процедури
декларування доходів громадян та для зручності при поданні декларації в
Електронному кабінеті створено електронний сервіс «Податкова декларація про
майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного
предзаповнення декларації, а також дозволяє сформувати декларацію та подати
її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т.ч. для
використання права на податкову знижку.
Податківці наголошують на тому, що часткове автоматичне предзаповнення
декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про
отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб-платників
податку, та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна.
У податковій інспекції акцентують на необхідності подання громадянами
декларації про майновий стан і доходи за 2024 рік до 1 травня 2025 року.
Громадяни, які мають право на податкову знижку за результатами 2024 року,
можуть подати декларацію до 31 грудня 2025 включно.

 

 

Повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових

зобов’язань

Самбірська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області інформує.
Порядок інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних
органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих
фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру
сплачених сум грошових зобов’язань та пені (далі – Порядок) затверджено наказом
Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 із змінами і доповненнями (далі – Наказ
№ 60). 
Помилково та/або надміру сплачені суми грошових зобов’язань підлягають поверненню
платнику відповідно до ст. 43 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-
VI, із змінами та доповненнями (далі – Кодекс), крім випадків наявності у такого платника
податку податкового боргу. 
Обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання та пені є
подання платником податків заяви про таке повернення, поданої до територіального органу
ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом
1095 днів від дня її виникнення. 
Відповідно до вимог Порядку підрозділи територіального органу ДПС, що виконують
функції з адміністрування відповідного податку, збору, платежу за місцезнаходженням
суб’єкта господарювання, визначають правомірність повернення сум грошових коштів,
заявлених платником. 
У разі, якщо за результатами розгляду заяви правомірність повернення коштів не
встановлено, у строки, визначені Порядком, підрозділ територіального органу ДПС, готує та
направляє платнику письмове повідомлення з відмовою у поверненні коштів із зазначенням
причини такої відмови (п. 5 розділу III Порядку). 
Контролюючий орган встановлює правомірність повернення коштів в рамках перевірки,
в тому числі щодо сум помилково та/або надміру сплачених, що виникли за рахунок
показників поданої звітності на зменшення податкового зобов’язання. 
При цьому в рамках камеральної перевірки, проведення якої регламентовано ст. 75, 76
Кодексу, підтвердити факт правомірності повернення помилково та/або надміру сплачених
сум грошових зобов’язань з податку на прибуток неможливо, для цього необхідним є
проведення документальної планової або позапланової перевірки. Такі перевірки
проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у
порядку, встановлених Кодексом. 
Відповідно до п. 78.2 ст. 78 Кодексу обмеження у підставах проведення перевірок
платників податків, визначені Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на
звернення платника податків. 
Звертаємо увагу, що надміру сплачені суми грошових зобов’язань – це суми коштів,
надмірність надходжень яких до бюджету не лише декларується платником податків, а й
підтверджується контролюючим органом в межах його функціональних повноважень у
зв’язку із здійсненням контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та
сплати податків, зборів, платежів. 
Отже, переплата, яка виникла в результаті зменшення податкового зобов’язання в
уточнюючих розрахунках, потребує підтвердження визначення «надміру сплачені грошові
зобов’язання» (з урахуванням норм п.п. 14.1.115 п. 14.1 статті 14 Кодексу), що можливо
здійснити під час проведення контрольно-перевірочних заходів. 
Враховуючи викладене, та з урахуванням положень Наказу № 60 та ст. 43 Кодексу
повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань за напрямом
перерахування коштів, які виникли внаслідок самостійного уточнення показників у бік
зменшення суми грошових зобов’язань, що були раніше задекларовані та сплачені, можливе
після здійснення контрольно-перевірочних заходів.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча» лінія проведено у Самбірській ДПІ
Начальник Самбірської ДПІ Михайло Білий провів для платників податків
телефонний сеанс «гаряча лінія» на тему «Деклараційна кампанія 2025.
Інформаційні кампанії ДПС».
Під час телефонних дзвінків платники отримали відповіді на запитання щодо
обов’язку подання річної декларації у разі отримання доходів у вигляді
спадкового майна, операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та
нерухомого майна, передачі особистого майна в оренду, терміни подання
декларації про майновий стан і доходи, які доходи підлягають декларуванню,
способи подання декларації, тощо. 
Окрім того, обговорено порядок реалізації права на податкову знижку. А
саме, які витрати дозволені для включення до податкової знижки, перелік
документів, що надаються громадянами та порядок проведення перерахунку. 
Також Михайло Білий нагадав додзвонювачам про електронні сервіси ДПС,
такі як Електронний кабінет та за стосунок «Моя податкова», застосування
РРО/ПРРО та інформаційні кампанії. На всі поставлені питання в ході «гарячої
лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного податкового
законодавства.

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано