Впровадження Електронних звернень

Дата: 02.10.2023 16:31
Кількість переглядів: 91

Фото без опису

 

«Шановні жителі Добромильської  громади!
Згідно із Законом України «Про звернення громадян», Ви можете звернутися до Добромильської міської  ради та її виконавчих органів із заявою, скаргою чи пропозицією за допомогою електронного звернення.
Зазначимо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено:
- прізвище
- ім’я
- по батькові
- місце проживання громадянина
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги,
прохання чи вимоги.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку Вам може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з Вами.
Аби Добромильська міська рада розглянула Ваше звернення – на ньому має міститись підпис заявника. Підписати звернення Ви можете двома способами, зокрема:
1. Наклавши електронний цифровий підпис ( у разі його наявності).
2. Фізично підписавши, зробивши скан-копію звернення (або його фото)
Підписане звернення Ви можете надіслати на електронну поштову адресу Добромильської територіальної громади: dobromil_admin@ukr.net  
Зразок звернення можна отримати, перейшовши за посиланням:https: https://docs.google.com/document/d/13OfE8MS1dThX64WCjWeZ9sn9XbRmszQd/edit?usp=sharing&ouid=101271508394695565713&rtpof=true&sd=true 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано