Інформація ГУ ДПС у Львівській області

Дата: 22.05.2023 15:43
Кількість переглядів: 85

Фото без опису

Навчальні практикуми для платників податків Старосамбірщини ДПІ

 

У Центрі обслуговування платників Старосамбірської ДПІ фахівці проводять практикуми для громадян щодо реалізації ними права на отримання податкової знижки шляхом подання декларації про майновий стан і доходи за 2022 рік. 

Під час навчання фахівці роз’яснюють платникам особливості заповнення декларації з метою отримання податкової знижки за страхові платежі за договорами довгострокового страхування життя. 

Посадовці окремо зупиняються на переліку документів, які необхідно додати для такого повернення, а саме: відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують особу, яка звертається за податковою знижкою, а також копії договорів в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких послуг і строк оплати за послуги. У зазначених документах обов’язково повинні бути відображені суми сплачених страхових внесків, дата сплати, прізвище платника, реквізити договору згідно з яким здійснюється така плата, договір довгострокового страхування життя. 

Фахівці ДПІ акцентують увагу, що платник податків має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на сплату страхових внесків, які у розрахунку за кожний з повних чи неповних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування, не мають перевищувати обмеження:  

     а) при страхуванні платника податку – у 2022 році 3470,00 гривень; 

   б) при страхуванні члена сім’ї платника податку першого ступеня споріднення– у 2022 році - 1735,00 гривень, в розрахунку на кожного застрахованого члена сім’ї. 

У ході  тренінгу фахівці надають практичну допомогу по заповненню декларацій про майновий стан і доходи  на отримання податкової знижки. На прикладі показують, як правильно заповнити і подати декларацію через «Електронний кабінет» та вкотре нагадують, що робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. 

«Гаряча лінія» для платників Старосамбірщини

 

Нещодавно, у Старосамбірській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Зміни в податковому законодавстві».

Начальник Старосамбірської ДПІ Віктор Дмитрук відповідав на запитання платників щодо останніх  змін в податковому законодавстві.

Надходили питання щодо умов перебування на спрощеній системі, порядку та термінів  подання звітності платниками єдиного податку, поінформував про нові правила заповнення платіжних доручень на сплату податків та ЄСВ, розповів ,про порядок розрахунку мінімального податкового зобов’язання та умови застосування РРО.

Також Віктор Дмитрук надав відповіді платникам про кампанію декларування доходів, зокрема в яких випадках подання декларації про майновий стан і доходи є обов’язковим, в які терміни потрібно подати декларацію та сплатити податкові зобов’язання з ПДФО та військового збору та розповів про платників, які можуть скористатися податковою знижкою.

Під час спілкування посадовець звертав увагу роботодавців на дотриманні ними вимог трудового законодавства, зокрема укладення договорів з найманими працівниками та виплати їм заробітної плати не менше мінімально встановленого законодавством рівня.

Крім цього, розповів  про переваги подання звітності в електронному вигляді та  можливість отримувати актуальну інформацію з питань податкового законодавства через електронні сервіси ДПС.

 

Щодо правильного зазначення у фіскальному чеку назви товару при продажу вживаних технічно складних побутових товарів

Суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність із продажу комплектуючих частин вживаних технічно складних побутових товарів (портативний персональний комп’ютер, включаючи дисплей, клавіатуру і вказівний пристрій, акумуляторні батареї, ноутбук) і стикаються із складнощами у веденні обліку та правильності їх найменування, Державна податкова служба України рекомендує керуватись таким.

Відповідно до п. 12 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання зобов’язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку.

Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб'єкт господарювання зобов'язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб'єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об'єкті).

Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Форма та зміст розрахункових документів визначена Положенням про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 21 липня 2016 року № 13 із змінами та доповненнями, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 року за № 220/28350 (далі – Положення).

Розділом ІІ Положення передбачено, що при реалізації товарів (послуг) обов’язковим реквізитом чеку є назва товару (послуги).

Таким чином, фіскальний касовий чек на товари (послуги) визнається відповідним (у частині ідентифікації товару), якщо в ньому зазначена назва товару (послуги).

Кожна модель і модифікація комп’ютерної техніки має основні частини та складові комп’ютера (комплектуючі), а в технічній документації на таку техніку чітко зазначено назву і характеристики кожної з них.

Частина комплектуючих само собою є технічно складними пристроями, а відповідно продаж таких комплектуючих потребує ведення обліку товарних запасів за місцем реалізації всіх товарів та відповідно створення субʼєктом господарювання документів у передбачений законодавством спосіб (абз. 1 п. 44.1 та абз. 1 п. 177.10 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI), що будуть свідчити про походження таких товарів.

Отже, виходячи з цього, назва товару в фіскальному чеку РРО/ПРРО повинна зазначатися так, щоб виконувались одночасно дві умови: назва повинна відображати споживчі ознаки товару та однозначно ідентифікувати товар чи послугу в документообігу суб’єкта господарювання.

Сервіс Електронного кабінету «Дані про взяття на облік платників»

 

    Старосамбірська ДПІ Головного  управління ДПС у Львівській  області інформує, що у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), платники податків мають доступ, зокрема до сервісу «Дані про взяття на облік платників».

Звертаємо увагу, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, сертифікованого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Щоб перевірити дані про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.

Звертаємо увагу, що на період дії воєнного стану доступ до публічних електронних реєстрів обмежено.

Подання заяви про включення до Реєстру волонтерів

 

https://kyivobl.tax.gov.ua/data/material/000/560/674484/64537f814ee3b.jpg

 

Подання заяви про включення до Реєстру волонтерів в електронній формі в Електронному кабінеті можливо у режимі «Заява до Реєстру волонтерів» у ЕК «Для громадян» або у «Введення звітності» режиму «Додатково».

Для подання заяви потрібно:

пройти ідентифікацію,

увійти до особистого кабінету,

обрати режим «Заява до Реєстру волонтерів» у ЕК «Для громадян»

або

заповнити форму F1308302 у «Введення звітності» з режиму «Додатково»,

підписати та надіслати заяву до контролюючого органу.

Зручний сервіс у смартфоні «InfoTAX» - нові розширені можливості спілкування з платниками податків

 

Електронний сервіс “InfoTAX” – це продовження курсу ДПС України на вдосконалення дистанційного спілкування з платниками податків, забезпечення оперативності, швидкості та зручності отримання податкової інформації.

Сервіс “InfoTAX” надає можливість зареєстрованим користувачам через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну інформацію про себе: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, необхідність подання звітності та сплати податків. 

Для підключення чат-бота «InfoTAX» необхідно знайти його у відповідному месенджері (Telegram/Viber),  перейти за посиланням до Електронного кабінету для  ідентифікації та завершення налаштування. 

На даний час чат-бот «InfoTAX» надає майже 20 видів послуг. Для їх отримання необхідно скористатись меню. 

Наприклад, вкладка меню “Особовий рахунок” надає можливість переглянути дані стану розрахунків з бюджетом, інформацію про залишок несплаченої пені, борг, переплату та зобов’язання. 

У вкладці меню “Інфо” розміщено податковий календар, дані про отримані квитанції.

 Вкладка меню “Облікові дані” надає можливість переглянути реєстраційні дані, інформацію про об’єкти та рахунки платника податків.

У вкладці меню “Накладні” відображається інформація про отримані та видані податкові накладні/розрахунки коригування, критерії ризиковості, дані позитивної податкової історії.

Даний сервіс передбачає можливість попереднього заповнення звітності для платників єдиного податку, перехід до сплати податків у “два кліки”, оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.

Отже, скориставшись послугами електронних сервісів ДПС України, платники податків мають можливість вести документообіг, сплачувати податки онлайн, отримувати актуальну інформацію, не відвідуючи Центри обслуговування платників, уникаючи черг, тобто економити свій  час.

Задекларована праця допомагає розвивати бізнес

 

   Старосамбірська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області нагадує, що є обов’язком забезпечити гідні умови праці – у ваших інтересах. Адже ви уникаєте витрат та збитків через можливі зупинки виробництва, тривалу відсутність працівника на роботі, компенсації на лікування й реабілітацію, а також навчання нових працівників. Враховуйте й непрямі витрати: шкоду для репутації у разі нещасних випадків, зниження мотивації працівників, плинність кадрів.

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано