Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням. Е-ЛІКАРНЯНІ БЕЗ ПОМИЛОК

Дата: 28.09.2021 11:08
Кількість переглядів: 658

Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням.

 

   На відміну від допомог по вагітності та пологах, компенсації заробітку за час догляду за хворою дитиною та інших допомог, які фінансуються за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня і до завершення тимчасової втрати працездатності, у випадку загальних захворювань або травм перші п’ять днів непрацездатності оплачуються за кошти роботодавця. А починаючи з шостого дня і до одужання – фінансуються ФССУ.

Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням?

? Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової непрацездатності свого працівника незалежно від кількості лікарняних листків, якими його оформлено. Тож страхувальнику важливо знати, чи є різні лікарняні виданими в межах одного страхового випадку.

? У паперових листках непрацездатності на бланку наявна відмітка «первинний» або «продовження», однак в е-лікарняних така позначка відсутня.

? На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок.

? Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх електронних лікарняних, сформованих в межах одного випадку, буде співпадати.

? При цьому номери самих е-лікарняних можуть відрізнятися, навіть якщо всі вони видані як продовження.

? Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на вебпорталі електронних послуг – відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних.

? Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду страхувальниками і застрахованими особами.

? Тож тепер аби з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням, достатньо звернути увагу на унікальний номер страхового випадку.

?Якщо в працівника декілька електронних лікарняних, створених як продовження, всі вони матимуть однаковий унікальний номер – «номер випадку непрацездатності».

? Крім того, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак алкогольного/наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також щодо причини непрацездатності, зокрема, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку хвороби або травми із виробництвом).

Гаряча лінія з питань користування особистими кабінетами на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України: 0-800-503-753

Гаряча лінія щодо оплати е-лікарняних і подання за ними заяв-розрахунків: 0-800-501-892

Детальніше про дії роботодавця, якщо його працівнику відкрили електронний лікарняний: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4081778098617372

Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4079177862210729

 

 

Е-ЛІКАРНЯНІ БЕЗ ПОМИЛОК

До 1 жовтня 2021 року триває перехідний період впровадження електронних листків непрацездатності. В період тестового використання е-реєстру лікарняних виявлено типові помилки, які унеможливлюють реєстрацію лікарняних в Реєстрі. Розглянемо одну з них та пояснимо можливі шляхи її вирішення.

Помилка: особа не ідентифікується в Реєстрі застрахованих осіб.

Причина: невідповідність паспортних даних в Реєстрі застрахованих осіб та електронному кабінеті пацієнта.

Рішення: актуалізація особистих даних. Як це можна зробити?

Існує два способи:

Подати до Сервісного центру Пенсійного фонду Анкету застрахованої особи і документи, що ідентифікують особу.

Надати аналогічну Анкету засобами вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ . Для цього необхідно увійти до особистого кабінету на порталі Фонду за допомогою кваліфікованого цифрового підпису. В розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб», заповнити всі поля електронного бланка анкети та додати сканкопії паспорта.

Важливо

Інформація про персональні дані застрахованої особи завжди повинна бути актуальною та ідентичною в реєстрах Пенсійного фонду і в системі охорони здоров’я.

#електронний_лікарняний #пенсія #ПенсійнийФонд #ПФУ #вебпортал #ПФУзавждиОнлайн #UkraineNOW #ЗмінюємосяЩобБутиПоруч

 

 

 

 

Фото без опису


 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано