Добромильська міська територіальна громада

Львівська область, Самбірський район

Конкурс

Дата: 22.06.2021 10:03
Кількість переглядів: 105

         

Добромильська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Добромильської міської ради1 шт. од.

Вимоги до претендентів на посаду:

  • громадянство України та вільне володіння державною мовою;
  • вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра (спеціальність «Право», «Правознавство», «Міжнародне право»);
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше одного року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб`єктом державної реєстрації);
  • успішне проходження професійної компетентності для осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).

Згідно з чинним порядком заміщення вакантних посад, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у відділ кадрового забезпечення заяву на ім’я міського голови про участь в конкурсі, особову картку (форма П-2 ДС) з автобіографією (додаток 1 до особової картки П-2 ДС), копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків, військового квитка (при наявності), копії документів про освіту.

Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Термін подання документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Детальна інформація за телефоном (096) 537 79 71.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь